Kaffe!!

*LilleBaby*

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har ikke drukket kaffe siden før jeg ble gravid, men idag var jeg ute å tok en kaffe med en venninne, en stor kaffe, det er to timer siden nå og jeg har nok fått koffeinsjokk.. det kjennes ut som jeg skjelver og jeg føler meg rar.. er vel ikke farlig for foster om jeg blir sånn.. Når jeg skulle slutte å røke så anbefalte legen å spise smågodt og drikke kaffe når jeg fikk røyksug, så er sikkert ikke så farlig å drikke kaffe, men han mente sikkert ikke at jeg sku drikke meg til koffeinsjokk!:p

Sikkert ikke farlig, men litt ubehagelig er det vel :) Er vel bare fordi det er lenge siden sist.. Kan vel ha 2 kopper kaffe per dag (eller noe sånt, jeg drikker ikke selv), så kan jo ikke være farlig :)

Jeg drakk en liten kaffe om dagen før jeg fant ut at jeg var gravid. Da sluttet jeg med en gang, og drikker det nå bare innimellom. Måtte ta det på den brutale og harde måten om jeg sku klare å kutte ned i det hele tatt :p
Så kaffe er ikke farlig, men de sier at to kopper om dagen holder.

Ser for meg den lille ligger og spreller der inne :D

Jeg er jo rett over 10 uker, og kuttet ut når vi fant ut at vi skulle begynne å prøve, så har jo ikke drukket siden desember:) Så da er det sikkert bra:) Om baby er like gira som meg så spreller den nok ille inni der.. Det er skikkli ubehagelig å være som jeg er nå, så jeg gjør bare alt mulig nå for å få ut den energien jeg har nå så det går over!:p

Jeg har i laaaang tid drukket cappucino eller latte hver morgen, elsker det ;) MEN etter kvalmen satte inn for fullt brekker jeg meg av den nå BITRE kaffen.. hehe.. Håper jeg kan få tilbakelysten på dette før neste år ;)

Jeg kan ikke drikke kaffe, får jo sjokk;p gud så jeg savner kaffe!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp