Kaffe.

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
I helgen har jeg syndet og drukket mere en annbefalt mengde kaffe.. er ikke så lett når man har bursdagsfeiring med kaker og kaffe gitt :p er jo så altfor godt..

Drikk kaffen med god samvittighet :)

Tror nok det går bra ;) Siden jeg har veldig lavt blodtrykk så har faktisk legen min sagt at det er bra om jeg drikker litt kaffe for blodtrykket (noe hun normalt ikke anbefaler gravide)

Jeg er så "heldig" at jeg ikke klarer kaffe når jeg er gravid så slipper å tenke på det :P

Jeg drikker kaffe en gang i blant, men te drikker jeg hverdag. Hatet det i begynnelsen av svangerskapet, men for en uke siden begynte jeg å drikke det igjen :D

Jeg har mista litt sansen for kaffe siden jeg ble gravid, men når jeg får skikkelig god kaffe så bryr jeg meg ikke så mye om disse begrensningene som er satt. Det er jo ikke hver dag det er sånn :)

Er vel mest starten man skal være ekstra forsiktig?
Jeg savner kaffe, men får så sykt lyst på røyk at jeg tror kanskje jeg har drukket min siste kopp:/

Tror det er mest kritisk i starten i forhold til koffein, men selvfølgelig skal man ikke bøtte nedpå ellers heller :) En gang i blant må være lov, jeg synes kaker blir myyye bedre med kaffe, og jeg drikker min daglige latte med goood samvittighet (men har kutta ned fra dobbelt til enkel da) :-P I starten greide jeg ikke kaffe, syntes det smakte såpe... Er slik jeg finner ut at jeg er gravid :P

Back
Topp