Kaffe

TeaCup

Gift med forumet
Drikker dere kaffe nå med spire i magen?

Jeg holdt meg helt unna kaffe forrige gang jeg var gravid, men nå forholder jeg meg stortsett til det helsedirektoratet anbefaler og da er det jo lov med et par kopper om dagen. Så nå drikker jeg som regel en kopp på ettermiddag når jeg helst bare vil sove

Jeg drikker ikke kaffe, men det er fordi jeg ikke synes det smaker godt akkurat nå, dessuten klarer jeg ikke lukta:/

Ber om en halv kopp for folk kommer til å bli mistenksomme når jeg takker nei til kaffe. ;)

vel, jeg drikker en kopp te til frokost hver morgen... Og muuuligens en kopp kaffe eller te til lunsj... Og d kommer jeg til å fortsette med..

Tar litt kaffe på jobben...for at folk ikke skal bli mistenksomme :-D men jeg prøver å drikke så lite jeg kan da jeg leste et sted at det er en sammenheng mellom å drikke kaffe og lav fødselsvekt...?

Uansett :-) så er det ikke min favoritt drikke om dagen heller så :-)

Ja, det at folk ikke skal bli mistenksomme er en grunn her og

Må si jeg misunner dere som ikke liker kaffen så godt no, jeg kjenner ikke forskjell og skulle helst drukket ei kanne om dagen. hehe, men eier heldigvis en smule selvbeherskelse

Jeg har kutta ut kaffen helt, det går fint :) Unner meg et glass cola innimellom da :P

Drikker en kopp ca annenhver dag, og så drikker jeg te men helst urtete og det inneholder jo ikke koffein. Skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg i jobb nå om dagen, er så trøtt!! Og uten kaffe blir det jo ikke akkurat bedre.

Jeg har tenkt å holde meg mest mulig unna, men en kopp til fest får da være greit :)

Jeg prøver å holde meg unna. Men jeg kan godt ta en kopp hvis vi har besøk eller er på besøk. Hvis det er seint på ettermiddagen så skylder jeg på det. 

Jeg prøver å drikke masse vann, det er jeg ikke så flink til. Kanskje det holder meg våken haha. 

Tar en kopp når jeg står opp og gir guttungen frokost ;)
Er det ikke bare de første 3mnd man burde være mest forsiktig?

Kutta helt ut, da grunnen til at man ikke skal drikke for mye er faren for spontanabort. Og vet at det er små sjangser med et par kopper om dagen, men tar ingen sjangser med barna mine ;)

så flinke dere er!
her blir det min. 2 kopper om dagen.. Og har igrunn ikke så dårlig samvittighet for det når ellers lever sunt og aktivt:-)

Men definitivt lurt å ikke drikke ekstreme mengder kaffe da!:-)

Back
Topp