snosa Elsker forumet 14 Feb 2007 #1 hva er mest usunt av kokakaffe, pulverkaffe og filterkaffe? bare lurer jeg, noen som har satt seg inn i dette med kaffe
hva er mest usunt av kokakaffe, pulverkaffe og filterkaffe? bare lurer jeg, noen som har satt seg inn i dette med kaffe
T Tjolahopp Elsker forumet 14 Feb 2007 #2 kokekaffi er mest usunt... kan desverre ikke si hvorfor, men leste det i en av sykepleierbøkene mine for ei stund siden, kostboka eller noe sånn [8|] husker ikke hva som var sunnest av de andre [8D]
kokekaffi er mest usunt... kan desverre ikke si hvorfor, men leste det i en av sykepleierbøkene mine for ei stund siden, kostboka eller noe sånn [8|] husker ikke hva som var sunnest av de andre [8D]
snosa Elsker forumet 14 Feb 2007 #3 ORIGINAL: gammonbaby Aner ikke.... Men her har jeg rangert etter hvajeg synes er BEST![:D] -Koke -Filter -Pulver signerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:)]
ORIGINAL: gammonbaby Aner ikke.... Men her har jeg rangert etter hvajeg synes er BEST![:D] -Koke -Filter -Pulver signerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:)]