Kaffe / te?

Athea87

Flørter med forumet
Har lest et sted at alt med koffein frarådes. En eller ennen professor i USA viser til at selv en kopp om dagen kan være skadelig for fosteret.

hvor strenge er dere med dere selv når det kommer til dette? Og er det noen teer som er tillatt, eller noe annet varmt i koppen vi kan unne oss istedet? ☕

Jeg drikker 1-2 kopper kaffe gjennom dagen! Gjorde det sist og gjør det denne gangen :joyful: jeg kan klare meg uten alt det andre vi gravide ikke skal ha, men uten kaffe blir jeg mannevond :hilarious:

Drikker ikke noe kaffe, men gjorde det ikke før heller da, men høres jo fornuftig ut å begrense det ihvertfall.

Legen min sier 1 kopp om dagen, men jeg drikker ingenting. Så slipper jeg å bekymre meg :)

Drikker litt kaffi ila dagen. Burde begrense meg mer - var mye strengere med meg selv sist svangerskap. Men helt ærlig så glemmer jeg meg når jeg er på jobb. Så hender at det blir 3-4:sorry:
Men blir det som sist så går det en uke eller to til, så drikker jeg ikke kaffi på en stund:yuck::wtf::p

Drikker ca 1 kopp koffeinholdig kaffe og litt pepsi max utover dagen. Samme som forrige gang. Vil jeg ha mer kaffe, drikker jeg koffeinfri :p

Drikker 2 kopper gjorde det også når jeg gikk gravid med mine andre barn

Jeg har byttet ut all kaffe med koffeinfri og drinker ca 2-3 kopper daglig. Av te drikker jeg grønn te da den inneholder lite koffein. Og en gang i blandt drikker jeg cola/pepsi (som inneholder koffein).

Vedlegg

• 86C9F2F8-313C-4028-B274-0F495E9DAEDA.jpeg
    86C9F2F8-313C-4028-B274-0F495E9DAEDA.jpeg
    402,4 KB · Visninger: 6
Tenker at man ikke trenger å bli hysterisk. Alt med måte? Tror det er mye annet som kan gjøre skade enn 1-2 kopper med kaffe/te med koffein om dagen :). Skal jeg drikke mer velger jeg koffeinfri varianter.

Back
Topp