Kaffe smaker...

Weebill

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
...Vanligvis godt. Men nå... Æsj!
Hva med dere? Smaker kaffen enda som før?

liker ikke kaffe til vanlig, men kjenner jeg blir uggen av lukta nå. Det er noe jeg aldri har hatt problemer med før :')

Har alltid drukket flere kopper kaffe om dagen, men nå orker jeg ikke en halv kopp en gang!.. :sour: Smaker helt forferdelig og gir meg dårlig og ekkel smak i munnen resten av dagen.. :wtf:

Har blitt mer glad i kaffe med tiden, men etter at jeg ble gravid så smakte det liksom ikke kaffe lenger [emoji87]

At kaffe gir meg frysninger er et av de sikreste symptomene jeg har hatt [emoji23]
Jeg har drukket svart kaffe nærmest daglig siden jeg var 13år, nå går det så vidt ned uten frysninger hvis jeg har en skikkelig melkete mocca [emoji85]

At kaffe gir meg frysninger er et av de sikreste symptomene jeg har hatt [emoji23]
Jeg har drukket svart kaffe nærmest daglig siden jeg var 13år, nå går det så vidt ned uten frysninger hvis jeg har en skikkelig melkete mocca [emoji85]

Haha! Ganske komisk i grunn! Kom det med en gang altså? Her kom det gradvis siste uka, og nå som kvalmen er her, er det ingen tvil. All kaffe som ikke er helt nykokt, smaker æsj! Sånn var det i graviditeten det ble barn av, men ikke i den der jeg mistet...

Er 6+6 forresten.

Drakk den første kaffekoppen på tre uker i går. Smakte fantastisk, selv om det var pulverkaffe som jeg vanligvis har lite sansen for :laughing002

Haha! Ganske komisk i grunn! Kom det med en gang altså? Her kom det gradvis siste uka, og nå som kvalmen er her, er det ingen tvil. All kaffe som ikke er helt nykokt, smaker æsj! Sånn var det i graviditeten det ble barn av, men ikke i den der jeg mistet...

Er 6+6 forresten.

Starta vel omtrent 4+3-4+6 [emoji85]
Jeg var sånn med storesøster også, men der visste vi ikke at noe var galt før i uke 18 [emoji72][emoji173]
Siste svangerskapet kom ikke lenger enn 6+3 og hadde omtrent ingen symptomer i det hele tatt..
Hørt flere får avsmak av kaffe, og det er jo helt normalt at smaksløkene forandrer seg under svangerskapet [emoji4]

Jeg er 7+6 og har måttet kutte ut kaffe. Jeg drikker vanligvis litervis hver dag, men plutselig sa det stopp. Ble så uggen.

Jeg elsker egentlig kaffe of drikker myyye. Smaker vanlig egentlig, men jeg har ikke lyst på det mer.

Orker ikke kaffe jeg heller. Har ikke klart det i starten på de andre svangerskapene heller.

har ikke smakt godt de siste 3-4-ukene. Har vel drukket en og en halv kopp :wtf:

Har hatt noen uker med helt avsmak, men nå klarer jeg litt kaffe så lenge det er minst halvparten melk. (Drikker den vanligvis helt svart). Synes det er veldig greit, jeg følte meg overraskende «hemmet» i sosiale settinger og på jobb uten kaffekoppen i handa. Rart å kjenne på. Men jeg følte at det ble så åpenbart at jeg var gravid. Hehe

Back
Topp