Kaffe og te uten koffein

lørdagsbarn

Glad i forumet
Hallo damer :D
Flere enn meg som sliter med å kutte ned på kaffen? Har gått til innkjøp av pulverkaffe koffeinfri, og Yogi te original (som det stod "naturlig koffeinfri" på pakka). Har prøvd å lese på "vanlig" te, men finner ikke ut hvordan jeg ser om den er koffeinfri.. er det noen av Lipton/Twinings variantene som er uten koffein?
 
Hallo damer :D
Flere enn meg som sliter med å kutte ned på kaffen? Har gått til innkjøp av pulverkaffe koffeinfri, og Yogi te original (som det stod "naturlig koffeinfri" på pakka). Har prøvd å lese på "vanlig" te, men finner ikke ut hvordan jeg ser om den er koffeinfri.. er det noen av Lipton/Twinings variantene som er uten koffein?
Jeg kjøper koffeinfri Earl Grey på butikken, de har den på de største matvarebutikken i det minste. Den ser helt lik ut og smaker likt som vanlig Twinings Earl Grey:happy: Ganske dyr da :rolleyes:
 
Jeg har brukt å kjøpe denne teen, ImageUploadedByBV Forum1481032238.410487.jpg

Og den koffeinfrie pulverkaffen er faktisk veldig god :)
 
Jeg er veldig glad i kaffe og unner meg to små kopper hver dag. Så drikker jeg ca 2 kopper te med koffein hver dag. Jeg er fortsatt "innafor" grensen da, men bytter til den koffeinfrie Earl Grey som jeg så noen andre posta her om jeg finner den på butikken :) Ellers drikker jeg så mye yogi og pukka- te uten koffein som jeg har lyst på :) Veldig mange gode smaker!
 
Takk for tips til koffeinfri kaffe og te! Lurt :)
Jeg har mista lysten på kaffe. Og mangojus! Men mulig jeg prøver meg på koffeinfri om kaffetørsten skulle komme tilbake :)
 
Back
Topp