Kaffe og te da? Droppet det? eller?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Jeg dropper ikke kaffe, men begrenser inntaket og drikker koffeinfrikaffe når "kvota" er drukket opp :)
Max. 3 kopper per dag

Jeg dropper all koffein

Har mista litt lysten på kaffe. Drikker kanskje en halv kopp om dagen. Er til vanlig koffeinavhengig:laughing002

Jeg gikk over til koffeinfri kaffe, drikker som oftes bare en kopp om dagen ..

Drikker ikke vanlig kaffe og "fancy" kaffe bare en sjelden gang til vanlig, så det er greit.

Drikker litt te, så skal prøve å finne ut om jeg har noe koffeinfri te. Brus drikker jeg litt av i helgene.

Går fint i helgene og når eg er heima, men syns da er so hellig med kaffe på jobb, prøver å begrense det til en kaffekopp om morgon og en til lunsj :wacky:

Heldigvis he jeg aldri vært koffeinavhengig, så her er det ingen kaffe eller te i svangerskapet [emoji4]

Drikker kanskje en halv kopp kaffe i uka til vanlig, så ikke oe stort savn å holde seg helt unna.

Husker jeg lurte veldig på åssen jeg skulle klare redusere ned kaffen da jeg var gravid med jentungen... men i uke 7-8 smakte det pyton [emoji12]

Men blei bare en kopp på morraen i dag mot 2-3 til vanlig [emoji12]

2 kopper om dagen max :) Med en gang jeg kommer på jobb, for å våkne. Og før jeg kjører ut fra jobben, igjen for å våkne :sleep011
Har lang kjøre vei hjem

Tar en liten kopp te i pausen på jobb. Er ikke kaffedrikker, så klarer nok å holde meg unna kaffen i svangerskapet også ;)

Jeg drikker melk med kaffe i (50/50 kaffe/melk) og kommer nok ikke til å kutte ut det.
Tåler ikke lukten av svart kaffe nå, gubben måtte snu seg en annen vei isted da han drakk det

4+6 og smaker allerede litt vondt... kanskje det som avslører meg på jobb etterhvert for kjent for å være en kaffedrikker der [emoji5]

Klart å redusere, drikker 1-2 kopper kaffe, men begynt å drikke koffeinfri no:)

Drikker ikke kaffe :rolleyes:
Men drikker 0,33 pepsi max om dagen, det er min «kaffe». Den nytes når toåringen er lagt om kvelden, så fremt jeg ikke slokner selv :hilarious:

Back
Topp