Kaffe? Nei takk?

DK82

Forelsket i forumet
Jeg var kaffe elsker før. I Første trimester kjempet jeg meg gjennom dagen med bare to kopper. Nå er det bare ikke godt lenger og det beste om morran er en kopp te med honning. Merkelig. Andre som har ting de brukte elske som har endret seg i andre trimester? (trodde virkelig de fleste slike ting skjedde i første tri jeg :) ).

Ja jeg klarer ikke kaffe lenger. Var sånn sist og. Til vanlig drikker jeg jo kaffe hele dagen på jobb :)

Hos meg kom den i første trimester. Var forberedt på det fra sist, og har den siste tida i prøvinge begynt å drikke mer te. Greit å slippe en uke med hodepine fordi jeg ikke orker kaffe lengre. Drikker ikke te heller nå!

Drikker ikke kaffi fra før av, men syns omtrent alt smaker annerledes :p innbiller meg at det er godt så er det overhodet ikke det :p frukt smaker godt heldigvis :)

Liker heller ikke kaffe lenger...  Men tror ikke du skal innta for mye honning nå som du er gravid!! Er viss noe greier i det som kan være mindre bra for baby..  

Ja det kom vel bare sent hos meg da, kaffen var fremdeles kjempegod inuke 14. Nå er den bare sur og sterk. Uansett godt med te. :) Jeg og har fått dilla på frukt. Frukt, youghurt og brødskiver med syltetøy sklir alltid ned når ingenting annet frister :)

kaffe fikk jeg avsmak på med en gnag jeg ble gravid.

ja jeg har det også sånn, har begynt å drikke te istedet. Nå blir jeg bare kvalm av kaffe :P

Har fått skikkelig halsbrand av kaffe, men nå trur jeg det går greit igjen :)

Aldri drukket kaffe jeg :D

fikk avsmak med en gang jeg ble gravid, nå er det litt godt igjen så drikker av og til med melk i.

Og du som heter kaffikåno og har kaffekopp og allting :P Haha! Merkelig å se hvordan smakene forandrer seg. 

kaffikåno skrev:
Hos meg kom den i første trimester. Var forberedt på det fra sist, og har den siste tida i prøvinge begynt å drikke mer te. Greit å slippe en uke med hodepine fordi jeg ikke orker kaffe lengre. Drikker ikke te heller nå!

Fucoc skrev:
Og du som heter kaffikåno og har kaffekopp og allting :P Haha! Merkelig å se hvordan smakene forandrer seg. 

kaffikåno skrev:

hihi

Back
Topp