Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skulle jeg prøve å drikke litt cola, siden liker ikke kaffe og babygutt erestimert til å bli en stor babyI brosjyrene vi får hos jordmor står det at koffein kan føre til lav fødselsvekt for barnet. Heldigvis liker ikke jeg kaffi og holder meg også unna cola![]()
Men igjen så hjelper jo ikke akkurat sukker mengden i colaen daDa skulle jeg prøve å drikke litt cola, siden liker ikke kaffe og babygutt erestimert til å bli en stor baby![]()

Jeg tenker ikke så mye på det lenger. Holdt meg unna en lang periode, men iom at jeg jobber med kaffe (innkjøp/import), så er det veldig vanskelig å ikke drikke kaffe
En kollega av meg fikk beskjed av jordmor at det var bedre at hun kuttet ned litt på mengden (vi drikker nok mer enn "vanlige" folk) enn at hun skulle bli stressa og uvel av å holde seg til 1-2 kopper om dagen. Hun fikk altså beskjed om at det gikk fint å drikke rundt 4 kopper.
Jeg drikker nok en 2-3 daglig. ..og nyter det![]()
Drakk aldri kaffe før eg ble gravid, men måtte begynne med det i andre trimester for for å a sjangs til å komme meg gjennom dagen! Trenger det ikke hver dag nå og blir sjeldent mer enn en kopp, men gjerne med litt te i tillegg da.