Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel 200 mg kofferin/daglig som er 1-2 kopper. Latte har espresso i seg som er sterkere enn vanlig kaffe![]()
Den tror jeg ikke er like sterk som den du får i kaffebar, så jaFår med andre ord lese på baksiden av Tine islatte da.
//avhengig![]()
Den tror jeg ikke er like sterk som den du får i kaffebar, så ja![]()
Tror at én iskaffe om dagen går fint mtp koffeininnholdmen greit å holde det til et minimum hvis man kan! Finnes iskaffe kanskje som koffeinfri?
jeg har kjøpt koffeinfrie kapsler til kaffeamskinen på jobb, syns det funker helt supert
(jeg har nettopp begynt å like kaffe da, så er ikke såå avhengig av koffein)
Koffeininnholdet varierer fra type til type.
TINE IsKaffe Original Cappuccino inneholder like mye koffein som en kopp kaffe.
TINE Iskaffe Brasil inneholder koffein tilsvarende en trippel espresso.
Kilde: https://www.tine.no/merkevarer/tine-iskaffe
Står at den inneholder like mye som én kopp. Du må trykke på hver enkelt kaffe, så får du opp infoJeg klarer ikke helt å finne frem til denne typen info på siden. Hadde du giddet å sett om du fant ut hva det står om tine iskaffe latte uten?![]()
Prøvde det, men fant ikke den detaljenStår at den inneholder like mye som én kopp. Du må trykke på hver enkelt kaffe, så får du opp info![]()
Ikke noe problemPrøvde det, men fant ikke den detaljentakk! Da regner jeg en kopp uansett
![]()