Kaffe info

Jaybird

Gift med forumet
Fant en fin link ang. kaffe og svangerskap. Anbefales for kaffekjærringer;)

http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.1315013

hihi. Så bra! Visste ikke at man kunne gå ned i vekt av det[:)]

Slutta og drikke kaffe [:D] Babyen min er ikke gammel nok til og drikke kaffe enda syntes jeg [8D] høhø

hihi. Men hvis du har masse sukker i da!=P. Kanskje den liker det!

Har slutta å drikke kaffe jeg også. Men vet at hvis jeg skal kunne sjule dette for svigers, så må jeg drikke kaffe=P. Så da er det fint å vite at en kopp ikke er noe en skal bli paranoid over=)

ORIGINAL: Leyah

ORIGINAL: Jaybird

er vel kanskje mest melk/fløte og sukkeret jeg har oppi som gjorde det [;)]

Da ser jeg den asså! Nei, kaffe skal være svart syns nå jeg[:D]

Hmmm.... kanskje jeg også skal kutte ut kaffien helt. Jeg er ikke noe avhengig og drikker ikke store mengder, men så lenge jeg klarer å la være så er det jo ingen vits i og drikke det. Men cola er jeg derimot litt mer glad i når det er helg så det må jeg nok drikke litt av[8D][:)]

ORIGINAL: Leyah

er vel kanskje mest melk/fløte og sukkeret jeg har oppi som gjorde det [;)]

Da ser jeg den asså! Nei, kaffe skal være svart syns nå jeg[:D]

sign [:)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Hmmm.... kanskje jeg også skal kutte ut kaffien helt. Jeg er ikke noe avhengig og drikker ikke store mengder, men så lenge jeg klarer å la være så er det jo ingen vits i og drikke det. Men cola er jeg derimot litt mer glad i når det er helg så det må jeg nok drikke litt av[8D][:)]

Iskald Cola [;)]

ORIGINAL: Juvel

Iskald Cola [;)]

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm[:D] Og kanskje på glassflaske[:D] Jeg liker cola[8D][:D]

Boks er best da <3 Og dispenser Pepsi!!!

Jeg har bokser hjemme etter å ha kjøpt et brett for noen uker siden[8D] Så fare for at det blir en cola i dag ja[:D]

Jeg har bokser hjemme etter å ha kjøpt et brett for noen uker siden[8D] Så fare for at det blir en cola i dag ja[:D]

SJALU!!!!

Har mistet lysten på det... Heldigvis[:)]
Men er det make som sist så kommer den igjen etter noe mnd... Og da er jeg plutselig veldig glad i det..

Prøver å holde meg til 2-3 kopper om dagen, men synes det er vanskelig. kaffe er jo så nyyydelig [:)]. Sist mistet jeg lysten på kaffe utover i svangerskapet. Satser på at det blir slik denne gangen også.

Back
Topp