Kaffe avec

*Chixy*

Betatt av forumet
Usj, sitter å planlegger litt til bryllupet neste år, men vet ikke hvilken conac jeg skal ha til kaffe avec! Hva brukte dere som har giftet dere? Evt. er det noen som vet om en god conac?

Bache Xo vil jeg påstå er den beste av de jeg har smakt. Ellers er det jo Braastad Xo. VSOP'ene er litt billigere hvis du tenker på pris. Men er igrunnen greie alle sammen. Men når avec'en kommer har jo folk sikkert allerede drukket litt vin o.l så det er ikke sikkert de smaker forskjellen (hvis de ikke er veldig gode cognac kjennere) [:D]

hmm, vi hadde vel larsen xo, braastad, og bache..
om jeg husker rett..

Takk jenter!!![:D] ett spørsmål til....regner en 4cl pr.person til avec, eller mer?

Jeg synes Courvoisier er en kjempegod cognac:)

ORIGINAL: Enirdna

sign..og martel medaljong og martell noblige

ORIGINAL: Varia

Godt å høre:)
Whiskey også????? Hihi..Mine venninner bare rister på hodet når jeg sier jeg liker cognac:)

ORIGINAL: Varia

Godt å høre:)
Whiskey også????? Hihi..Mine venninner bare rister på hodet når jeg sier jeg liker cognac:)

jeg er ikke veldig, og ihvertfall ikke like mye som cognac, bevandret i wiskey ...men har funnet noen jeg liker..ikke for brent...men elsker cognac..

Otard er god [:)]
Serverer du Baileys også?
Vi skal også gifte oss neste år, på hotell, så jeg overlater mye av jobben til dem jeg.

ORIGINAL: irisak

Otard er god [:)]
Serverer du Baileys også?
Vi skal også gifte oss neste år, på hotell, så jeg overlater mye av jobben til dem jeg.

Baileys og konjakk ja [:D]
Vi har privat lokale, så må fikse alt selv. Skal ha fri bar i tillegg, så prøver å finne ut hvor mye vi må ha av de forskjellige typene..

4 cl er den vanlige dosen ja, samme gjelder drinker
hilsen en x-bartender[:D]
jeg skal huske å finne den bar-menyen fram til deg jeg[:D]

vil du ha den på pm? eller skal jeg skrive den opp på lukket forum?

ORIGINAL: jejasgal

4 cl er den vanlige dosen ja, samme gjelder drinker
hilsen en x-bartender[:D]
jeg skal huske å finne den bar-menyen fram til deg jeg[:D]

vil du ha den på pm? eller skal jeg skrive den opp på lukket forum?

Send den på PM du [:D]

Back
Topp