Kabooom!!!!Max klaging!

FirstTime

Elsker forumet
Hvis dere hører ett stort smell er det jeg som sprekker!!!!Gud jeg har vondt her ass i skinnet! Kjenner lissom det rakner, knaser, svir, prikker, brenner rund hele bringa...(magen, rygg og hele greia)... har jo fått dissa forbanna betente knuppene på magen..som jeg såvidt har fåttt i sjakk med aloe vera...men nå småknaser det rundt og....hjelp!! Trodde jeg skulle slippe unna med bekkenplager, scenebetenlleser og ødem jeg men NEEEEI[:@][:@]

En ting til som plager meg veldig er att jeg føler meg så seig og ekkel i huden....også mellom bena. Må ligge med hånkle der om natten jeg ass...alt er så fuktig ....[:@][:@] Mulig det er all denna oljesmøringen...føler meg greasy og møkkete hele tiden! Våkner nesten våt i stumpen og...lurer på hva det er jeg..foster vann som renner bakover eller hva...ekkelt er det!

Huff..griner her nå...psyken var sterk før idag men nå tok det fysiske over gitt...

Blir en helvets natt..føler det på meg

Måtte få det ut... har lyst morde noen! Illsint[:@][:@]

nei går griner meg i seng..fy fan ass..nå gjør det så vondt i hele kroppen..popper ut klønupper på beina og nå! what da føkk...

Rakner totalt ass...nå gidder jeg ikke mer snart...FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Kjenner meg så igjen.. vil bare gi deg en stor trøsteklem

ORIGINAL: chello

*trøste trøste* FirstTime!!!!!!
Vet hvordan du har det! Da jeg var på sykehuset og fikk vite at jeg måtte igjennom et par modningskurer hadde jeg lyst å ta den heklenålen å kneppe vannet selv...
Ser du er like langt på vei som jeg var den dagen hu kom!

HOLD UT, snart kommer hun! Tviler på det er lenge til! Syns du er mega flink jeg som har holdt ut sååå lenge uten å syte. (legger til at jeg søyt i begynnelsen på uke 25 og fram til hu kom[;)]) ....

Jeg var også akkurat såh langt på vei da han kom... HeHe... [:D]

Uff vennen...

Har du hatt en ok natt??? Håper det... Og jeg håper du snart slipper disse plagene...

Stoor klem

Føler med deg!

Føler med deg. Håper du har sovet godt i natt!

uff da firsttime....nå må knøttet ditt snart finne veien ut,,,,,
synes synd i deg..!! Sikkert ikke så godt å være deg nå!!
trøsteklemmer sendes over fra meg, selv om det nok ikke hjelper i det hele tatt!

Dakars lita!! Håper det går bedre med deg i dag da? Må lillejenta se til å finne veien ut snart, slik at helsen din bedrer seg!

Trøsteklem

villle bare si att de blemmene på magen er en slags allergisk reaksjon på att huden sprekker... tror jordmor..
så nå har jeg handlet inne diversse salver ..håper det hjelper litt...

Herregud!!! Stakkars deg!!!!
Nå må den ungen finne veien ut snart.
Blir du satt i gang om en uke?

uke?
ORIGINAL: Monicus

Herregud!!! Stakkars deg!!!!
Nå må den ungen finne veien ut snart.
Blir du satt i gang om en uke?

Hei hei Monicus!
Skal iallfall inn den 20 juli på Ullevål, to dager etter termin. Han sa han nok ville sette meg igang da ungen var så stor. Så hvis hun ikke plutselig ikke legger på seg så blir jeg forhåpentligvis satt igang. Tar meg bæggen torsdag...jeg kommer til knekke sammen der hvis de ber meg komme uken etter! Da skal jeg totalbælje for jeg orker ikke mer nei....
Krysser fingre jeg får samme lege som sist...hun i resepsjonen sa jo det men kan jo hende de har byttet vakter..gud jeg kommer til være nervøs. Tror egentlig ikke jeg kommer til føde før jeg blir igangsatt..har jo ikke ett eneste tegn så..... bare alt annet smertetullball som ikke har noe med fødsel å gjøre....

Klikk på meg på msn endag da hvis du har tid puppeguri[;)] Hilse superhero[:D]

Hei h

Du MÅ bare klage og grine masse, du kan ikke fortsette sånn her. Tror du har hatt det værste svangerskapet av alle her inne og alikevell så godt ved mot. (syns jeg at du har i allefall) Selv om du kanskje selv føler at du klager mye. Nei, humøret ditt er utrolig morsomt uansett. Stolt av deg jeg!!

Nå vil jeg snart se Juliana!!

Back
Topp