FirstTime
Elsker forumet
Hvis dere hører ett stort smell er det jeg som sprekker!!!!Gud jeg har vondt her ass i skinnet! Kjenner lissom det rakner, knaser, svir, prikker, brenner rund hele bringa...(magen, rygg og hele greia)... har jo fått dissa forbanna betente knuppene på magen..som jeg såvidt har fåttt i sjakk med aloe vera...men nå småknaser det rundt og....hjelp!! Trodde jeg skulle slippe unna med bekkenplager, scenebetenlleser og ødem jeg men NEEEEI[:@][:@]
En ting til som plager meg veldig er att jeg føler meg så seig og ekkel i huden....også mellom bena. Må ligge med hånkle der om natten jeg ass...alt er så fuktig ....[:@][:@] Mulig det er all denna oljesmøringen...føler meg greasy og møkkete hele tiden! Våkner nesten våt i stumpen og...lurer på hva det er jeg..foster vann som renner bakover eller hva...ekkelt er det!
Huff..griner her nå...psyken var sterk før idag men nå tok det fysiske over gitt...
Blir en helvets natt..føler det på meg
Måtte få det ut... har lyst morde noen! Illsint[:@][:@]
En ting til som plager meg veldig er att jeg føler meg så seig og ekkel i huden....også mellom bena. Må ligge med hånkle der om natten jeg ass...alt er så fuktig ....[:@][:@] Mulig det er all denna oljesmøringen...føler meg greasy og møkkete hele tiden! Våkner nesten våt i stumpen og...lurer på hva det er jeg..foster vann som renner bakover eller hva...ekkelt er det!
Huff..griner her nå...psyken var sterk før idag men nå tok det fysiske over gitt...
Blir en helvets natt..føler det på meg
Måtte få det ut... har lyst morde noen! Illsint[:@][:@]