Kabel fra tlf til data...

Karita

Glad i forumet
er det ubs kabel d heter? hehe er ikke helt inne på sånt...men vet dere om d er mulig å få kjøpt sånne? Bare kabeln, d var ikke med da jeg kjøpte tlf. Har så mange artige bilder som jeg vil ha over på pcn....

Ja det er sånn vanlig sak som jeg tror du får "over alt" , clas olson , lefdal, elkjøp [:D]

De heter USB :) bare ta med telefonen til en elektronikk butikk så finner du den nok der, bare husk at det finnes ca 1million forskjellige plugger på den siden som går mot telefonen så pass på at du finner den riktige, det kan du helt sikkert få hjelp til om du spør også :)

På dei nyeste tlf følger ikkje egen usb med fordi det er den kabelen som går inn i laderen. Du kan jo sjekke om du har ein sånn[;)]

ORIGINAL: 2 guttegull

På dei nyeste tlf følger ikkje egen usb med fordi det er den kabelen som går inn i laderen. Du kan jo sjekke om du har ein sånn[;)]

GUDD PÅINT! Det er sånn her [8D]

[:D]Hihi....tok sin tid før eg og skjønte det[:D] Men er ikkje så lett for blondiner å tenke seg til alt heller[8D]

haha usb selfølgeli[:)]

var på butikken i dag ja, men det var ikke bare bare. Han visste faktisk ikke om han klarte å skaffe....så jeg venter spent.

Back
Topp