Kaaanskje oktober.. :D

FjaseFrøken

Elsker forumet
Oppdatering: Tok test idag for og se om den ble sterkere men der var ingen strek i det heeele tatt..så... da blir det vel kanskje ikke oktober likevel :(
Fikk denne idag, kjempesvak og 4 dager eller noe før ikm så håper den blir sterkere...
Hadde ikke tenkt og teste ennå men igår når jeg og elsklingen satt og så film så var det som om det bare sa BANG! "Jeg vet jeg er gravid" oppe i hodet og inatt drømte jeg at jeg var blitt gravid...haha.

Vedlegg

• DSC03419small.jpg
    DSC03419small.jpg
    35,2 KB · Visninger: 53
Så svak er min å.. Hehe, får ikke til å stole på det, spennende :D

Så svak er min å.. Hehe, får ikke til å stole på det, spennende :D

Hjelpe meg, den spenningen er grusom altså..hihi. Håper din også blir sterkere :D

Ser streken :D hadde like svak strek først og turte ikke tro helt på den. Nå er teststreken like sterk som kontrollstreken ;)

Har trua på at du bare får sterkere strek !!

Jaa.. Helt forferdelig, spess når kroppen reagerer :-p hehe..

Oppdatert førsteinnlegget...

Så kjedelig.. Men det er vel fortsatt to dager igjen til IKM? :)

Uff, nei.... :/ var sikker på at testen skulle bli sterkere...
Men ingenting er da avgjort før TR kommer ;)

Åh huffda... Men ikke gi opp! Du har vel noen dager å gå på?

Ikke bombesikker på når jeg har ikm siden jeg har sykluser alt fra 29 dager til 44 dager og denne mnd har jeg tatt det mer med ro og ikke testet etter el men troooor nesten sikkert at el var 28-29 januar. Så er jo fortsatt muligheter men hvis det først var en strek der som ikke er der nå etterpå istedenfor og bli sterkere, er det egentlig da noen mulighet?

Back
Topp