KA

null

Forelsket i forumet
skjer der ute?
Treng litt oppmuntring her i sutreland..

Skal selvfølgelig bidra med unødvendig informasjon:)

- æ sitt å drikk øl, sambo e ute å går tur med hunden å ungen sov (hihi d e ganske fint)
- Har laga to kake i dag, å skolebolla i går.
- skal feire min/sambo sin bursdag i morgen, d bli sikkert koselig
- isj...når æ står opp i morgen må æ vaske to bad og stuegulvan( hvis æ finn dem under alle lekan...)
- klokka fem i natt skal babyen skrike med det han har, d glede æ mæ sånn over middels t... :P
- Naboen e plutslig sur på oss, men vi vet ikke helt koffør. Lure på om d kan være brudd, har nemli ikke sett mannen på ei stund!!

tja.. dagens bidrag:P

- sitter med beina på bordet og prøver og lage liv her
- er trøtt om F.... og skal legge meg snart!
- har ikke gjort stor i dag.. bare lekt med velsa og slappa av.
- vi har ei bikje som røyter no JÆVLIG!![8D]

Har besøk av søstra mi og en kompis. Derfor litt korte innlegg fra meg [8D] Men de sitter med hver sin pc også da...

ORIGINAL: solisolden

Har besøk av søstra mi og en kompis. Derfor litt korte innlegg fra meg [8D] Men de sitter med hver sin pc også da...

er d noe selskap da???

vi har ei bikje som røyter no JÆVLIG!!

DEN kan æ skriv under på!!! haha
min ser sånn her ut (link), å det gjør åssså resten av familien førr tia. Særlig han som fær å åle sæ rundt å "samle" dottan på klærne/fingran/munnen.... hehe Støvsugern står konstant framme!!!

ORIGINAL: Minsa*

ORIGINAL: solisolden

er d noe selskap da???

Litt [:)] De er her ganske ofte, har egne soverom her også [8D]

larer forresten aldri å følge ordentlig med på noe på tv lenger, sitter alltid på pc'n.

¨haha d hørtes kjent ut!!! Egentlig klare æ ikke å konsentrere mæ om nå! Hodet e fyllt med vatt å kjærlighet:P

Her skjer det lite!!!

-Rasmus sover endelig igjen..
-Jeg har trent 30 days shred, ordnet pizza, ryddet og satt på klær[:)]
Ellers er det storm ute[&o]

åå da har du jo vært flink.

æ jobbe med treningsmotivasjonen.... vanskelige saker!  æ går tur med hunden, i dag har æ vært to gang:P

- sitter inne i dette herlige været :p
- har vaska bad, støvsuga stue og kjøkken, og rydda i dag
- har overnattingsbesøk av søstra til sambo, kjæresten og deres bullmastiffvalp Zoe <3
- netopp spist taco, nå koser vi oss med et glass rødvin snax og ser på tomme tønner. (jeg har sett filmen, så er litt asosial og sitter her istedet):p
- I morgen får vi besøk av den andre søstra til sambo, og søskenbarnet til Michael som er 1 år eldre. Det blir morro, og fullt hus [:)]
- Ellers er jeg ganske stolt over å ha kommet ned til startvekta før jeg ble gravid! Har sikkert lagt på meg mange kilo etter all snavlinga i dag, men fra mandag er det på'n igjen[:D]

Back
Topp