Ka ville du gjort?

MammAnn

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Det blir mange innlegg frå meg for tida, men er so greit å få litt råd fra dere damer:-)

No har eg gått i to daga med rier, dei er vonde men dei ville ikkje øke noke meir til at det blir fødsel. Har tatt to telefoner til fødeavdelinga sida laurdag, eine pga rier og den andre pga av blødninger. Eg blei strippa på fredag so denne blødninga var nok pga av det.

I sta kom det meir blod, og etter desse to dagane med rier og dårlig søvn på nettene har eg so vondt i rygg og underliv at eg veit ikkje ka eg bør gjere.

Eg lure på om eg skal ringe fødeavdelinga nok en gong og høyre om dei kan undersøke meg og hjelpe meg litt meir på veg so det løsnar skikkelig. Men er redd dei vil vente å sjå det an. Er ikkje so motiverende å bli utslitt før sjølve fødselen.

Ka råd har dåkke å gi?:-)

Ville ha ringt fødeavdelingen og hørt. Synes det er bedre enn å gå å lure. Og sier de du kan vente så vet du i alle fall det ;)

Jeg ville ha ringt og sagt det slik det er , og ikke spare på ordene. At dette orker du snart ikke mer, så noe hjelp må du ha. Viktig å legge på litt, eller så gidder de vanligvis ikke å høre på. Min erfaring hvertfall :)

Ring inn å si det som det er. Jeg ble og strippet på fredag og blitt helt utslitt i løpet av helgen. Ringte føden i går og fikk prate med en veldig koselig jordmor som trøstet meg igjenom. Jeg fikk tips til hvordan få sove godt i natt og evt ringe i dag for å høre om de hadde mulighet til å strippe meg igjen. Bare det å få pratet med noen hjalp, så jeg har faktisk fått sovet ganske så godt i natt:)

Ring! :)

Du kan jo ringe føden eller jordmora du (kanskje) har gått til under svangerskapet. Hun kan kanskje også hjelpe seg videre.

Har snakka med føden, eg tok til tårene og fortalte korleis eg hadde det. Ho som tok telefonen var den samme jordmora som eg snakka med på laurdag. Ho forsto og høyrte eg var sliten, ho hadde ikkje so lyst å strippe meg igjen fordi det kunne berre føre til enda meir maserier. Men sida det kjem blod og slim so skjer det ting og når det først kjem seg i gong so kjem fødselen til å gå fort sida eg er annenrangs.

Eg skulle kvile meg so mykje eg kan, ligge i badekar, ta paracet om det hjelper. Sjølv om det ikkje var det svaret eg ønska meg so hjalp det å prate med noken, å lette på frustrasjonen min.

Har snakka med føden, eg tok til tårene og fortalte korleis eg hadde det. Ho som tok telefonen var den samme jordmora som eg snakka med på laurdag. Ho forsto og høyrte eg var sliten, ho hadde ikkje so lyst å strippe meg igjen fordi det kunne berre føre til enda meir maserier. Men sida det kjem blod og slim so skjer det ting og når det først kjem seg i gong so kjem fødselen til å gå fort sida eg er annenrangs.

Eg skulle kvile meg so mykje eg kan, ligge i badekar, ta paracet om det hjelper. Sjølv om det ikkje var det svaret eg ønska meg so hjalp det å prate med noken, å lette på frustrasjonen min.
Så bra du fikk pratet med noen :) Jeg føler meg mye bedre i dag etter jeg hadde en liknende samtale i går ;) Få mannen din til å stryke deg på ryggen etter du har tatt et par paracept i kveld :)

Hvor stor åpning hadde du sist de sjekket? Går jo an å si til dem at du er helt utslitt av riene nå og om det er mulighet om de modner deg mer, gir deg noe for å stimulere bedre rier evt tar vannet. Ring og syt og klag. Hjelper å være litt frampå trur jeg.

Hvor stor åpning hadde du sist de sjekket? Går jo an å si til dem at du er helt utslitt av riene nå og om det er mulighet om de modner deg mer, gir deg noe for å stimulere bedre rier evt tar vannet. Ring og syt og klag. Hjelper å være litt frampå trur jeg.

Har ikkje blitt sjekka sida fredag då eg var på kontroll. Eg hadde då 1,5 cm åpning. Har ikkje peiling på kor stor åpninga har blitt no, får sjå det an litt til. Det beste e jo at det kjem i gong av seg sjølv, no skal eg berre kvile meg so mykje eg kan:-)

Har ikkje blitt sjekka sida fredag då eg var på kontroll. Eg hadde då 1,5 cm åpning. Har ikkje peiling på kor stor åpninga har blitt no, får sjå det an litt til. Det beste e jo at det kjem i gong av seg sjølv, no skal eg berre kvile meg so mykje eg kan:)
Får håpe du får hvilt deg og at det tar seg opp snart. Premien er rett rundt hjørne

Godt du ringte! Hvil og spis og samle krefter! Plutselig vet du <3

Godt du ringte! Hvil og spis og samle krefter! Plutselig vet du <3

Ja var godt å få det ut. Sjølv eg kjenner at alle disse maseriene gjer at eg "grua" meg til det blir skikkelig ille sida eg føler meg litt mørbanka allerede. Men snart har eg babygutten min i armane❤️

Ring fødeavdelingen. Det er ikke bra at du blir sliten før fødselen starter for fult :( Lykke til :)

Back
Topp