Ka tror dere ? Kvalme=jente

Frøkenharepus

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Tror dere alle som har vært kvalmen venter jenter, å dei som ikke har vært kvalm venter gutter .. Er det ikke noe sånt di sier ? Så ka tror dere :) ?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk jente sist, ikke kvalm en eneste dag.. Har ikke vært kvalm til nå denne gangen heller ..

Jeg var kvalm med guttene mine i alle fall! Min mor var kvalm med både jenter og gutter, svigermor var kvalm med gutter, men ikke med jente. Dette varierer nok veldig, selv om det kanskje er overvekt av jenter blant de kvalme?

Har hørt halsbrann er jente :)
stemte på meg i allefall..hadde sinnsykt med halsbrann sist og fikk jente me hanekam og rottehale... ;)

Hadde og masse halsbrann sist å fikk en gutt me masse masse masse hår :)

Eg har vært kvalm denne gangen, men ikke dei forje gangene .. Har 2 gutter frå før, tror på gutt denne gangen også .. Men me en gang du sier du e kvalm kommer "sikkert jentå denna gangen då " Hehe ..

Var minimalt med kvalm forrige gang og fikk ei jente. Nå har jeg vært mye mer kvalm og er spent på hvem det er som bor i magen.

Ang halsbrann så har jeg hørt at det ikke har med kjønn å gjøre, men om ungen har mye (=halsbrann) eller lite (=ikke halsbrann) hår. Slet aldri med det sist, men jenta hadde "sånn passe" (ikke skallet, ikke langhåret) med hår når hun kom til verden.

Sniker fra juli 14 ;)
Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme i begge mine siste svangerskap. Og dist jeg sjekka var de begge gutter :p så denne myta er det innget hold i ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vært sinnsykt kvalm alle svangerskap og de to første var iallefall gutter :)

Har hørt at halsbrannbetyr mye hår på babyen, hadde mye med begge gutta men begge var skalla da de ble født. Var lite kvalm med førstemann men mer med andre gutten. Tror kvalme er forskjellig fra svangerskap til svangerskap og fra person til person jeg.

Ikkje kvalm forge svangerskap og fekk jente;) mykje halsbrann på slutten og mykje hår på jenta:)

Var kjempekvalm sist svangerskap, fikk jente :) Vært kjempekvalm dette svangerskapet, gjenstår å se kjønn :)
Mamma var ikke kvalm i noen av svangerskapene, og, jeg viste meg å være jente :P
Tror det er en myte jeg :)

Litt kvalm hver dag frem til uke 12 med første. Nå Sliter jeg ekstremt!! Kvalmen kom på dagen i uke 6, er bare 8 uker nå, så får bite tenna sammen. Har hørt om denne "myten" jeg også, hadde jo vært gøy om det var sant:D

Lite kvalme og extrem halsbrann forrige gang, nydelig jente med veldi mye langt hår:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ekstrem kvalm hele forrige svangerskap og er det nå og foreløpig... Er det ikke ei jente, blir jeg sjokka :p

Back
Topp