FKHFrøken
Glad i forumet
Eg bare lure på ka dåkke synest om denne "krybben".

Litt dårlige bilder
Denne er blitt brukt av mamma, onkel, broren min, meg selv og lille søss når vi var små bebiser. Var å hentet den i dag hos besteforeldrene mine og den er fult brukenes til å være 48 år gammel. Stoffet rundt og over trengs å vaskes, men synest den er for fin til å stå oppe på et loft å støve bort. Samboeren min virket veldig skeptisk til hele sengen, noe eg synest e veldig trist. For jeg har SÅ lyst at den lille skal bruke den. Den vil jo bare bli brukt de første månedene til den eventuelt blir for liten for babyen. Etter på går vi jo over til sprinkel sengen vi har.
Vil bare høre ka dere synest, då om dere synest den er noe å bruke.

Litt dårlige bilder Denne er blitt brukt av mamma, onkel, broren min, meg selv og lille søss når vi var små bebiser. Var å hentet den i dag hos besteforeldrene mine og den er fult brukenes til å være 48 år gammel. Stoffet rundt og over trengs å vaskes, men synest den er for fin til å stå oppe på et loft å støve bort. Samboeren min virket veldig skeptisk til hele sengen, noe eg synest e veldig trist. For jeg har SÅ lyst at den lille skal bruke den. Den vil jo bare bli brukt de første månedene til den eventuelt blir for liten for babyen. Etter på går vi jo over til sprinkel sengen vi har.
Vil bare høre ka dere synest, då om dere synest den er noe å bruke.