Ka synest dere?

FKHFrøken

Glad i forumet
Eg bare lure på ka dåkke synest om denne "krybben".

Litt dårlige bilder

Denne er blitt brukt av mamma, onkel, broren min, meg selv og lille søss når vi var små bebiser. Var å hentet den i dag hos besteforeldrene mine og den er fult brukenes til å være 48 år gammel. Stoffet rundt og over trengs å vaskes, men synest den er for fin til å stå oppe på et loft å støve bort. Samboeren min virket veldig skeptisk til hele sengen, noe eg synest e veldig trist. For jeg har SÅ lyst at den lille skal bruke den. Den vil jo bare bli brukt de første månedene til den eventuelt blir for liten for babyen. Etter på går vi jo over til sprinkel sengen vi har.

Vil bare høre ka dere synest, då om dere synest den er noe å bruke.

Nydelig, er jo kjempe fin å bruke fram til babyen er så stor at den skal ligge i sprinkelseng [:)]
Jeg hadde definitivt brukt den, du må bare overtale samboern din [;)]

Syns den så kjempefin ut. Også så morro å kunne bruke noe som har gått i arv til mange i slekta di da!

ser helt grei ut :D vi får låne av noen venner av foreldrene mine som har en krubbe... og kommer til å ha den på rommet med oss de første mndene.. til barneet er stort nok til å sove nede på sitt eget rom i sprinkelsengen. så jeg syns ikke det er noe i veien for å bruke den.. så lenge den er i god standard, hvorfor ikke!?

ORIGINAL: 1ny1påvei

Nydelig, er jo kjempe fin å bruke fram til babyen er så stor at den skal ligge i sprinkelseng [:)]
Jeg hadde definitivt brukt den, du må bare overtale samboern din [;)]

har en ganske lik en som jeg brukte som lita, og søsknene mine..
jeg brukte den til snuppa og skal brukes denne gangen også...
Elsker slike gamle ting som kan gå i arv [:)]

Kjempe fin, hadde absolutt brukt den![:)] Hadde bare vaska trekka ordentlig godt først og kjøpt ny madrass til den[;)]

Vi har også en slik en som alle mammas søsken har brukt (8 stk) og de fleste av oss søskenbarna (23 stk). vi igjen har brukt de til de fleste barna våre igjen (32 i løpet av året[:D]) så det er litt krig om denne faktisk. Spesielt nå som det kommer så mange oldebarn på en gang. Håper jeg får den denne gangen også.

Det som er veldig bra med slike krybber er at det er trangt oppi der og ungene føler seg mye tryggere der enn i en stor og åpen seng. Stå på ditt så skal du se at det blir en times ekstra søvn i ny og ne[:D]

synes den var helt nydelig [:)]
jeg hadde absolutt brukt den!

Kjempefin!!!![:)] Jeg hadde en ganske lik til lille snuppa, som jeg fikk låne av en venninne.. denne gangen lurer jeg på hva vi skal ville på. Snuppa bruker jo sprinkelsenga ennå.. Jeg lå selv i en gammel "vogn" (i stua) når jeg var baby, men den har blitt arva i andre retninger i slekta[;)]

Back
Topp