Ka synes dere egentlig???

Cizza03

Forumet er livet
Liker dere at vi som har vært her inne før og lyktes skal være her å backe opp dere?

Jeg har følt meg litt usikker på det etter at jeg ble gravid og holdt meg litt tilbake, vil jo ikke såre noen heller da.
Men kjenner jeg savner forumet og vil så gjerne følge med hvem som lykkes når...[;)]

Det er heller ikke lett å snakke om prøverørshistorien med andre som ikke opplever det, man har mange tanker rundt om alt både før, under og etter[;)]

Hva synes dere jenter?

Jeg synes det bare er koselig at dere som lykkes er her inne hos oss ennå. [:)][:)][:)]

Jeg har helt ærlig litt blandede følelser, tro det kommer litt ann på dagsformen. Det og høre at noen som har sliti lenge bli gravid unner jeg dem for alt i verden, men man kan ikke unngå og bli litt sjalu og lei meg for at det ikke skjer meg. Samtidig syns jeg det er litt spennende for det viser jo bare at det er håp for de aller fleste. Jeg vil gjerne følge med alle som blir gravide og får litt råd og veiledning om hva man kan gjøre, og hvordan svangerskapene løper, det virker jo som det er mange forskjellige erfaringer i svangerskapet. Så bare oppdater oss du snuppa, håper du koser deg masse med liv i magen [:D][:D][:D] stor klem

Jeg syns det er kjekt å ha dere her inne. Dere er alle en påminning om at det er håp, og det er noe gjerne mange her trenger av og til.. Håper dere fortsetter å være her hos oss..

Klem

Har stilt meg det spørsmålet eg også, følger jo ofte med her og kommenterer inni mellom. Men av og til så er eg usikker.. For må jo være litt sårt for de som er her samtidig som det kanskje gir et snev av håp. Håper i alle fall at dersom noken føler eg tråkker dei på tærna så gi dei meg en liten kritikk i form av ein PM[:)]

Huskar sjølv at eg syns det var koselig at dei som hadde lykkast underveis i ventetida mi kom innom med oppdateringar o.l[:)] Men er jo folk her som er/har vore lengre i gamet enn meg, for eg var jo ein av dei "heldige" som slapp å ta meir enn mitt første forsøk. Har følt på det at eg har sneket i køen av og til faktisk..

Men håper at det ikkje gjer noko at eg titter innom her, leser litt og inni mellom legger igjen et innlegg[:)] Om det er folk som føler seg krenket eller finner det ubehaglig, skal eg heller begrense meg til de som eg har blitt litt kjent med under mitt opphold her under behandlinga..

Godt å høre at dere synest det er kjekt at vi legger igjen et spor og hilsen innimella[;)]

Jeg hadde det litt sånn som fano...før vi lyktes hadde jeg blandede følelser når noen av de som prøvde ble gravide, men når jeg så kor snille og støttende de var så forandret det hele seg med en gang[;)]
Vi kommer jo tilbake med søsken forsøk når vi ønsker oss en til viss vi får det, så jeg føler meg egentlig litt hjemme her inne med dere da vi ikke er åpen om dette i det daglige liv[;)]

MOTTOET MITT ER:

VI ALLE LYKKES, MAN VET BARE IKKE NÅR OG HVORDAN...[;)]

(Sånn bynte jeg å tenke ettervært som de andre ble gravide, tror nok det hjelper på å være positiv, selv om det er forferdelig vanskelig i denne situasjonen)[;)]

syns det er kjempe koselig at dere alle er her inne som det har lykkes for[;)]det gir meg håp[;)]

Jeg syns det bare er positivt at dere er her inne! Det gir - som flere har sagt, håp om at det kan lykkes for oss også! Dere har vært gjennom den samme karusellen som oss, og lyktes, mange først etter veldig lang tid! Kjempe koselig at dere fortsatt vil følge med oss. [:)]

Jeg syns det er kjempe koselig jeg[:D]Vi alle er i samme båt,og noen har klart det-og det er kjekt å se hvordan dem har det[:)][:)]

Det er jo bare hyggelig d [;)]

ORIGINAL: t.t.h.

syns det er kjempe koselig at dere alle er her inne som det har lykkes for[;)]det gir meg håp[;)]

Signerer denne[:)]

Synes det er kjempekoselig at dere er her inne å gir oss håp, oppmuntring og ikke minst råd og god informasjon....
Men av og til kan jeg styre meg for bilder og slik, men da bare lar jeg være å se[:)] Det er dager jeg ikke er i humør til slik på samme måte som jeg styrer unna mine venner som skryter av barna sine[:)] 

Skjønner godt at dere gjerne ikke vil se bilder, derfor legger jeg bare med en link, slik at det er enda enklere å la være og se det!
Jeg liker å være litt her inne, følge med og holde meg oppdatert, svare på det jeg kan svare på osv. Dere ble jo "gode venner" mens jeg "bodde" her inne, og jeg vil jo følge med på hvordan det går med dere, håper jo hver dag at jeg ser en gladnyhet her inne[:)]
Og, så håper jeg på at det ikke er så altfor lenge til jeg flytter inn igjen, har jo forsont megmed at vi aldri vil klare det uten hjelp[:)]

ORIGINAL: Litolus

Skjønner godt at dere gjerne ikke vil se bilder, derfor legger jeg bare med en link, slik at det er enda enklere å la være og se det!
Jeg liker å være litt her inne, følge med og holde meg oppdatert, svare på det jeg kan svare på osv. Dere ble jo "gode venner" mens jeg "bodde" her inne, og jeg vil jo følge med på hvordan det går med dere, håper jo hver dag at jeg ser en gladnyhet her inne[:)]
Og, så håper jeg på at det ikke er så altfor lenge til jeg flytter inn igjen, har jo forsont megmed at vi aldri vil klare det uten hjelp[:)]

Er helt enig med deg her[;)]

Jeg er super takknemmelig for at dere som har fått det til fremdeles "henger" her inneDet er dere som sitter på solskinnshistorier og mye erfaringer! Kunne ikke tenke meg at dere ikke skulle være her med oss andre Me like it

Hihi[:D] det var søtt sagt[:D]

det er godt dere liker det, for meg blir dokkar IKKE kvitt[8D][:D]

Det er jo kjekt for oss oxo å få være her inne og holde kontakten med andre som har opplevd det samme som seg selv[;)]

Ja, jeg må liksom innom her en gang til dagen og lese oppdateringer og støtte der jeg kan! Men jeg er mye mer restriktiv med magebilder, UL-bilder osv her inne, og selvsagt skryt av hvor langt jeg har kommet osv. Synes det er greit å bare legge en link f.eks. inn til terminforumet sitt i slike tilfeller! Men jeg husker at jeg selv synes det var godt at de som hadde klart det fortsatt var her inne med tips, råd og støtte her inne[:)]

Jeg flytter nok skikkelig tilbake her og etterhvert, så helt slipp klarer jeg ikke å gi på dere herlige snupper! Har jo 9 fryseegg som må brukes innen fem år[8D]

Når jeg "bodde" her inne satt jeg veldig pris på at de som hadde lyktes fortsatt var her med sine solskinnshistorier som viste at det ordner seg som oftest til slutt.

Nå er jeg selv en sånn historie, men jeg liker og følge med her og backe opp og dele erfaringer med de som "bor" her nå.

Men om dere syns det blir for sårende er det ingen problem at jeg heller bare sniker i kullissene uten og skrive og svare[:)] Er bare å si fra!

Back
Topp