Jenten får nutramigen her (det som selges på apoteket uten laktose og soya), og vi jobber nå med å få det på blå resept siden hun ikke tåler NAN og andre erstatninger som en får på butikkene. hun ble mye bedre når vi sluttet med NAN, men noen dager er det nesten tilbake med magevondt. føler liksom vi har prøvd "alt" og oppsøkt "alle" for hjelp og råd. så må jo bare forsette og krysse fingrene.
vi har ikke sånne superfaste soverutiner på dagtid, men hun har 3 - 4 dupper for dagen. jeg skylder litt på alt stresset med matingen og magevondten når det gjelder mangel på rutiner :P
hun sover ikke så lenge om gangen. vanligvis ca en time om gangen. lurer av og til på om hun våkner "ufrivillig" pga vondt eller rapebehov...hmmm
ellers så kan hun ikke rulle noen av veiene hehe. men hun kan ligge på magen å bli veldig veldig sint ;) hehe. jaja. har ikke fått "øvd" så mye på rullingen, men håper det kommer snart. elsker alle hennes første ting. blir jo så stolt! hihi
nettene er veldig bra. hun legger seg ca kl 19 og nå våkner hun aldri for mat før kl 5 (når jeg sier det slik så kan en vel banne på at hun begynner med det;)) , men sover vanligvis til minst kl 6, aldri lengre enn 7 hittil ihvertfall. sover hun til 6 -6.30 så får hun mat i sengen, men etter det så er både hun og jeg våken så da står vi like gjerne opp. men så blir hun trøtt igjen etter en liten time og tar første luren da :)
ops...sorry hvis dette ble for lang og kjedelig å lese ;)