Ka skal febbis-babyen din få av deg/dere til jul??

Klesklypa

Gift med forumet
Har dokke bestemt det?

eg kjøpte den  Marius kjolen som de selger på Ting. synes den er så fin! har hatt lyst på den sia ho blei født, men den koster 500 kr så eg har ikkje tatt meg råd til den. Men no får ho vertfall den til jul. + et sont tegnebrett som en kan dra en son spake så blir det klart bilde igjen.. Skjønner??
 
Trym får bilbanegreier fra Cars 2, og sånn magnetpulvertegnebrett fra samme serie. Resten får han rett og slett i penger på sparebøssa, for jeg synes det er for dumt å kjøpe bare for å kjøpe.


 
Lekekjøkken fra ikea
 

ÅÅå, si det..Har mange alternativ:

* Wader garasje:

 

* Eller hengestol fra ikea:

* Eller tråtraktor

* Eller ski

* Eller trehjulssykkel

Er så mye jeg har lyst til å kjøpe, men kan jo ikke kjøpe aaaalt da ;)

 

Denne skal Oliver få i str fra 2 år. Koster ca 1000,- fra riktige leker. Siden den er såpass dyr blir det bare den.
 
uff..jeg vet ikke enda..

tenker dukkevogn, men har og lyst å kjøpe lekekjøkken til henne...

og mamma nekter jo å si hva de har kjøpt eller har tenkt å kjøpe til snuppa..så vi får se hva jeg finner ut :P
 
Bilbane + litt til. Han er into Kaptein Sabeltann for tiden, så kanskje noe derfra. Vi har ikke kommet så langt enda.
 
leikekjøkken om ej får med gubben på det ;) han syns ikkje det passa å kjøpe til en gutt ;)
 
Var på shopping i går og da kjøpte jeg en barne-pc, masse dukkeklær til dukken hennes og to litt avanserte puslespill. Alt det der kom på 600kr så regner med faren slår seg litt løs når han får tid.. 
 
har tenkt på dukkevogn og flere dukkeklær! Hun er veldig inn til dukker for tiden og kan sitte lenge å prøve å ta på klærna..
Håper at noen kjøper bilbane til henne!  Liker ikke når alle skal bare kjøpe sånn typisk "jenteleker"... Her i hus skal vi vertfall ha varierte leker så jeg håper på en bilbane viss ikke kjøper jeg det selv! 
 
vet egentlig ikke enda .. foreløpig har ho fått endel klær , en pysj og noen truser .. ++ litt zue zue leker .. men trro jeg skal kjøpe ett sånn sminkebord til ho og dukke og litt dukke utstyr .. mer vet jeg ikke
 
her blir det ikea kjøkken med tilbehør, og et lite bord og to stoler til å ha på rommet :)
 
nathaniel får ikea kjøkken som skal stå på kjøkkenet vårt 
 
Fredrik lika veldig godt dukke...bebi sei han å trilla rundt på den i dukkevogn. Sist sjekka han om den ha bæsja også ;)
 
hehe Julian og liker godt dukker, han fikk en baby born for en uke siden og har fått babyseng av mormoren. veldig opptatt av den, mye fordi at vi har fått en orntli baby.

til jul får han en Mikkes klubbhus brannstasjon (kjøpte på salg for lenge siden), united drakt og mikke mus klokke til rommet. har en whoody dukke og men den tror jeg blir til bursdagen.
 
Hun skal få en slags ola bil. Kjøpt på "Riktige Leker". Så skal vi kjøpe med sånn bensinstasjon sak også. Den er såååå kjempe kul. Sa til mannen min at om hun syns den er kjip, så er den jo stilig til å ha som pynt i stua å, siden vi fører den stilen :)
 
Hannah skal få årskort på Lekeland/Lilleputthammer og CD-spiller :) Det er den foreløpige planen hvertfall :) Har tenkt på ski også, men lurer på om hu kanskje kan ønske seg det av noen andre, får se :)
 
et trekkdyr fra brio og en ullribb-bukse.....om jeg blir ferdig å strikke da.... ;P
......og kanskje pappan bridrar litt også.......eller.......
 
Back
Topp