Ka skal dere i helga da?

gullimin

Forelsket i forumet
Eg har bakt bamsekake og rosa muffinser nå, for i mårra skal vi feire 2 årsdagen til jenta mi [:D] Blir barneselskap i mårra, og på søndag kommer heile familien, så da blir det FULLT hus og stormende jubel... Så i mårra kveld blir den enda mere kakebaking, for da er det fløtepus som står for tur [:D] Så denne helga er det fullt kjør hele helga, men syns egentlig det bare er veldig kos. Er "første" bursdagen hennes der vi får feirt sånn skikkelig, fordi ho ble ett år når vi var på ferie i fjor...så da ble det bare sånn liten feiring på ferieturen vår. Men i år er det full pakke! Eg gleder meg!!! [:D][:D][:D]

åå så stas.. gleder meg til jeg får et barn som jeg skal lage bursdag for.. skal jobbe sent på lørdag...
på søndag blir det twilight på kino[:D]

Jeg å gleder meg sånn til å ordne i stand bursdag til lille.
Kos deg masse og husk å ta deg pauser innimellom bakingen[;)]
Håper snuppa di får en kjempefin feiring[:D]

I dag blir det ingenting.
I morgen skal vi ha visning 9.30. Så skal vi sove. Før vi skal se Ecplipse rundt 14. Og etter det skal jeg på grilling med svigers, mens sambo jobber.
Søndag blir det jentekveld hos bestisen, vi skal se sex og singelliv 2 og kose oss:D

ingenting[:-]
alle er på ferie, og sambo er på oppdrag uten tlf i over ei veke[:'(]
men skal trøsteete brownies i måra...[:D]

Idag har jeg avspasert fra jobb hele dagen, fått vasket huset, og hentet snuppa tidlig i barnehagen. Deretter ble det litt kos på terassen med badebasseng, sol, is og jordbær. Og så var vi på grilling hos svigers, nam nam... Snuppa ble igjen der på overnatting, for vi skal i bryllup i Østfold imorra. Så da blir det to netter uten Natalie, gruer meg litt, men går vel bra[:D] Søndag drar vi forhåpentligvis fra hotellet rett etter frokost, sånn at vi får noen timer med Natalie før hun legger seg, tar over tre timer å kjøre hjem...

planen er å bli frisk[;)][:D]

blir nok en del sofatimer tenker jeg![:)]

snufse og snyte meg! Og sove!!!! ELSKER FORKJØLELSE!!![X(]

Blir nok ein del timer på sofaen her også [:'(]
Kose dåke masse alle sammen [:D]

Back
Topp