Ka skal dere i dag da?

Gudle i magen

Elsker forumet
Snart skal eg dusje og fikse meg ogso skal vi på butikker å handle gardiner til barnerommt,å puter til sofaen osv[:D] ogso skal eg gå tur[:D]

ka e planen deres for i dag?

Jeg skal ha barseltreff her hjemme. Får besøk av 3 babyer og mamman deres, så det blir kooooos.Har ikke sett de siden før sommeren, så det er kjempe spennenes å se hvor store de har blitt!

Har vondt i hodet og halsen, så her er planen å lokke svigermor hit, så hun kan ta med seg Daniel å finne på noe[:-]
Ellers så må jeg vell rydde og støvsuge.. Kanskje ta meg en tur ut å kikke med besteveninna mi[:)]

Har planer om en tur på Obs samt en trilletur, men jeg er ikke helt i form så vi får se hva det blir til.

Ettermiddagen er vanligvis fylt opp med babysvømming og HipHop, men mini hoster han også så det er mulig han og pappaen dropper svømmingen i dag. Da blir det bare HipHop på storesøster [:)]

Ja, og så skal jeg lage kjøttkaker til middag [:D]

Her er alle tre hjemme med influensa enda.. [&o]
Så blir nok bare å pleie formen...[:)]

Vi skal på 9-månederskontroll

Jeg er hjemme alene, så jeg skal bare gjøre ting JEG har lyst til[:D] f.eks. ta p-sprøyte, shoppe litt, scrappe og så tenkte jeg at jeg IKKE skulle rydde siden dette er min kosedag, men tror jeg må ta en runde likevel[8D]

Hadde planer om å dra i bhg å besøke dem for første gang idag. Men både jeg og lillekos er dårlige i formen og forkjølet. Så blir vel hjemme tenker jeg. 

Jeg skal på senvakt på jobben i dag. 14.30 - 21.00  Så formiddagen skal jeg bare nyte med LillePutten

Her blir det rolig må vel en tur i butikken å vaske klær. og siden både fredrikke og ludvik  er syke så får jeg ta meg av de litt, Men lurer litt på hva jeg skal finne på til middag i dag,

I dag har me trilla i 1,5 t med ei venninne og gjort litt husarbeid. No er det litt nerding før me skal handle og hente gulleguten i barnehagen[;)]

Vært på koselig trilletur med en venninne og hennes baby. Skal straks ut og handle, så er det hente storebror i bhg og lage middag... Får ellers se hva kvelden bringer. Hvis mannen kommer hjem vil jeg trene[:)]

Back
Topp