Ka ska dokken ha med i "fødebagen''

Rønni

Glad i forumet
Ja er jo tidligt ute..men greit ka som er gjort ;-) Ka skal dokken ha med til babyen? Og ka pakke dokken t oss sjøl? ;-)
 
Jeg prøvde å pakke den igjen i går kveld, men jeg har skikkelig ikke peiling på hva man trenger! Jeg tror jeg har pakket alt for mye og ingenting av de riktige tingene :-P Noen som har forslag?
 
Samme her, har ingen peiling på hva jeg skal ta med til baby, har pakt 3 bodyer, sparkebukser, strømper, sokker, ullteppe som jeg strikket selv, hentesett, monterte kjørepose i bilsete i går. Så må jeg strikke votter i merinoull, sånn som ikke stikker i babyhuden. Jeg har ikke kjøpt så mye bodyer og sparkebukser i ull i str 50 forde de vokser fort av det på ett par uker, så vi skal bruke bomull på sykehuset, og ull når vi skal hjem. Hvist noen har noen bra ideer, så jeg blir bare glad :), gjerne skriv det.
 
Jeg har pakket hjemreise klær i 50 og 56 + noen ekstra bodyer og strømpebukser for å ha på sykehuset. Til meg selv har jeg pakket singletter da jeg av erfaring vet at det blir brystspreng og at bh kan bli ubehagelig. Har også pakket to mørke joggebukser og sokker og sandaler:) og selvsagt ammeinnlegg:) og noen gensere:) får sikkert ikke bruk for alt men det kan være kjekt å ha:)
 
Til babyen: bodyar, sokkar, strømpebukser og bukser. og hentesett. har med teppe, og ytterpåklær.. å tuttar og gulpeklutar. . Så får me setta oss i ein varm og god bil på heimturen :)

til meg: amme toppar, amme bh, nettingtuser (må ha plass t den der bleiå :p ), thaits, joggebuksa, genserar og sokkar.. har tenkt å hiva oppi sandaler, litt lesestoff, tolaettsaker og sånn :)

Å denne gongen ska eg ta et kles skift t gubben og:p d glømte han sist.. så greit å ta med si me bur et stykke unda sjukehuset denna gongen...
 
Må man virkelig kjøpe nettingtruse? Har de ikke det på sykehuset? Hvor selger de denne herligheten såfall? emoticon Syns å huske at vi bare leverte det ut til de som trengte da jeg jobba på sykehuset.
Jeg har ikke pakka noe enda. Men skal prøve å begrense det litt tror jeg.. viktigste er vel klær/skift til meg selv og til babyen, toalettsaker og en bok/musikk eller noe. Bor bare 1/2 time fra sykehuset uansett... så sender bare gubben hjem etter påfyll dersom det skulle være noe.
 


An. skrev:
Må man virkelig kjøpe nettingtruse? Har de ikke det på sykehuset? Hvor selger de denne herligheten såfall? emoticon Syns å huske at vi bare leverte det ut til de som trengte da jeg jobba på sykehuset.
Jeg har ikke pakka noe enda. Men skal prøve å begrense det litt tror jeg.. viktigste er vel klær/skift til meg selv og til babyen, toalettsaker og en bok/musikk eller noe. Bor bare 1/2 time fra sykehuset uansett... så sender bare gubben hjem etter påfyll dersom det skulle være noe.


hehe du får sikkert på sjukehuset.. men då søsterå mi sko føda måtte hu ha med sjøl, kan jo bare bruka nåken "bestemor truser" og hehe :p men eg fekk resten av pakken hu måtte kjøpa HOHO... Blir nok bra:p
 
Nettingtruse... Hmmm. Det høres  bare enormt lekkert ut.
 Kjenner det er mange sider ved fødsel og barsel jeg ser frem til å utforske! He he.
 
Disse lekre nettingtrusene får man kjøpt på apoteket, de har det liggende bak kassa så det er bare å spørre en som jobber der =)
 
Back
Topp