Ka ska dokk gjør i hælga?

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Æ ska bærre slapp av å kos mæ me familien :)
Har egentlig null planer....ska i svømmebassenget imårra e veisst eneste plan :)
 
Ikke mange planene - vil gjerne ut å enten gå tur i fjellet eller sykle siden det er så herlig vær her! Ellers muuligens bake og bare kose oss med knøtt:) Ikke planer om shopping, biltur eller besøk..skikkelig hjemmehelg!
 
Vi kom hjem fra ferie i natt,så i dag blir det en rolig dag. I morgen skal jeg jobbe igjen,tidligvakt.
 
Nyte godværet:)
I morgen skal jeg med 3 venninner å gå på en fjelltur, ca 3 timer.
Etterpå skal vi en tur i svømmehallen med barna:)
Ellers så skal vi bare ta det rolig og kose oss:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Nyte godværet:)
I morgen skal jeg med 3 venninner å gå på en fjelltur, ca 3 timer.
Etterpå skal vi en tur i svømmehallen med barna:)
Ellers så skal vi bare ta det rolig og kose oss:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Drøøøømmedag:))

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: jc
Vi kom hjem fra ferie i natt,så i dag blir det en rolig dag. I morgen skal jeg jobbe igjen,tidligvakt.
Hatt en fin ferie?
Hvor har du vært?

Håper du får en fin dag på jobb:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Hatt en fin ferie?
Hvor har du vært?

Håper du får en fin dag på jobb:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app


Vi var en uke på Mallorca,med min familie. Feira bryllupsdagen til mamma og pappa,de har vært gift i 40 år i morgen. Hadde en fantastisk uke,kost oss på stranda og med god mat. Frøkna har sitti i sanda og lekt og spist sand og kosa seg.
 
  • Liker
Reactions: jc
Har vert å pussa opp i huset vi har kjøpt oss i dag og. Masse jobb, håper vi kan flytte inn før jul! I måro skal vi på fjelltur :) skal prøve bæremeis for første gang.
 
  • Liker
Reactions: jc
På fredag var vi på babysvømming. På kvelden var det taco og film med mann og søster.
Igår var vi ute på en fantastisk rusletur i høstværet og på kvelden var vi på hummerlag med familien til mannen- NAM!!! Mannen ble igjen til idag, mens jeg reiste hjem og fikk lille snupp i seng. Vet ikke helt hva dagen idag bringer, men vi må vel ihvertfall kjøre og hente sliten far etterhvert:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Forrige helg var jeg på suprise party til ei i barselgruppa :) nå til helgen skal jeg tilbringe sammen med barna og kjæresten. Og etter at barna et lagt skal jeg sette meg i sofan å spise masse smågodt! :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp