ka ska æ gjør???

*Tøtta81*

Forumet er livet
mariell emilie nekter å sov i senga si.. i natt fant vi ut at vi skull prøv bagen t vogna, ho sovna me en gang å sov sammenhengende i 5 tima... fikk mat å sov i 3 tima t.  nån me samme problem?? ka kan æ gjør får å få ho t å sov i senga si??

Tuva vil heller ikke sove i senga si... Vi har funnet ut at det er fordi den er for stor, at hun føler seg utrygg i den. Derfor  setter vi bagen til vogna oppi senga, og da sovner hun som bare det. Så får vi avvenne henne med det etter hvert...

d va d vi gjor også, satt bagen oppi senga, har ikke hatt så god natt som i natt, etter at ho sovna ja. får bare gjør d sånn trur æ å så avvenn etterhvert som du si tingeling1..

Benjamin sover i en kurv i stua på dagtid. Står på et stativ, men om natta tar jeg bare kurven og setter den oppi senga hass på soverommet vårt.
Han liker også å sove med litt oppbygging i rundt seg.

Samme prob her også...sara sover ikke godt i sengen sin eller vogga men når jeg legger hun i vognen i bagen sover hun 6-7 timer i den!! Jeg tror også at det er mye lunere for de i vogna.

heisann! Vi hadde akkurat det samme problemet med vår lille gutt. Så kom en smart svigermor med et strålende råd som fungerte hos oss... Vi kjøpte en varmeflakse på helsekost og fylte den med varmt vann og la den opi senga hans en halvtime til en time før han skulle legge seg og etter det har det ikke vært noen som helst problem. de vil ofte ha det varmt og godt så det kan være et råd... ønsker dere alle lykke til!

Back
Topp