Ka Sjer

tante82/MAx6

Glad i forumet
tok g.test i dag(dag urin) den var svak posetiv,ikke skygge strek og har begynt å blø i dag. hva sjer???

Det startet ikke slik som tr bruker,men får vel se hva som skjer,men trodde ikke det gikk an å få svak posetiv test når tr har kommet.

ORIGINAL: ElinR

krysser for at du er gravid! er jo noen som blør litt i starten vettu. er d knallrødt eller brunt?

Knall rødt. Når tr kommer starter det altid me brundt. Merkelig.

Rart ja. hmm.... Blir litt redd også. Skal på jobb i kveld å greier.[:o]

ÅÅÅh spennende...eller kanskje nærvepirrende[:D]hååååpre virkelig du er gravid, og at dette kanskje kan være festeblødning....aaah tenk så arti det hadde vært[:D]

ORIGINAL: siwro

ÅÅÅh spennende...eller kanskje nærvepirrende[:D]hååååpre virkelig du er gravid, og at dette kanskje kan være festeblødning....aaah tenk så arti det hadde vært[:D]

Jepp.[:)] Men er det mulig? Går det an?[&:]

hmm vet ikke vanskelig å si..blør du mye da? ved festeblødning skal man vel ikke blø så mye tror jeg...tenkte nå på siden du hadde svakt positivt...du får prøve å ta en ny i morgen elr fredag..

Håper du er gravid og at dette kan være feste blødninger??

Blør ikke mye enda. Tester i morgen.

aah braaaa, da håper jeg og krysser alt jeg har for at du ikke blør i morgen og testen er positiv..friskt blod kommer ved festebløding, bare ikke så mye..og ikke over flere dager:-)'

lykke til med testen i morgen..

ORIGINAL: siwro

aah braaaa, da håper jeg og krysser alt jeg har for at du ikke blør i morgen og testen er positiv..friskt blod kommer ved festebløding, bare ikke så mye..og ikke over flere dager:-)'

lykke til med testen i morgen..

Takk[:)]

ååå spennende kan være som nevnt festeblødninger hihi, lykketil i morgen[:D][:D]

Wow, så spennende!

Krysser for at det er festeblødning og at testen blir sterkere og sterkere[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Wow, så spennende!

Krysser for at det er festeblødning og at testen blir sterkere og sterkere[:)]

Kryssar fingrane for festeblødning, for kjemisk graviditet er noko dritt! Det har eg nettopp opplevd nemlig[&o]

Back
Topp