Ka sitter dere/du(om du er alene) igjen med i måneden`?

[:)]

Hmmm...
Den blir litt vanskelig...
Vi setter inn en lik sum i mnd, som går til fellesutgifter og mat...
Etter jeg har satt inn det har jeg alt fra 2-4000 igjen på kontoen min... Da har jeg telefonregning å betale på ca 500,-

Hva han har aner ikke jeg [:-]

Under hele permisjonen var det ca 9-10000. Men nå når jeg har begynt å jobbe igjen blir det nok MYE mindre[&o]
Jobba 100% før jeg gikk ut i perm, og nå jobber jeg 40%..[>:]

Vi overføre fastebeløp til regninger og mat. Har igjen ca 3500 jeg og han ca 4000,- mat er beregnet til 6000,- så på ditt spørsmål så er svaret: 13500,-

12-13 000 ca etter husleie å strøm er betalt[:)]
Bruker vell ca 3000 på mat å slikt i mnd, så sitter igjenn med ganske mye til overs, å blir mere når BF begynner å betale barnebidrag[:D]

Jeg regnet nå ut til 18 000, etter alle faste regninger er trekt fra(lån, tv, mobil, forsikring, fond). Men strømmen er ikke hver måned, så noen ganger 16500[8D]

Aner faktisk ikke... Han betaler lånet, og jeg setter inn et fast trekk til mat og regninger. Og etter at jeg har satt bort til studielån, sparing og BSU sitter jeg igjen med ca 2000 (til bare meg). Han sitter igjen med mye mer, og overfører rett som det er til både regninger og mer sparing... Så tilsammen vet jeg ikke...

Jeg aner ikke! Nok til at jeg har det bra+at jeg kan få spart litt, men hvor mange kroner det er har jeg rett å slett ikke peil på..uansett så blir det mye mindre etter vi flytter til noe større om et halvt års tid..[:(]hehe

Ca 11-12000 her..

hmm.. vet faktisk ikke. Men vi lider ingen nød. Iallefall ikke nå som vi har leieboer og som betaler halve lånet vårt [8D]

Back
Topp