ka mangla æ?

nemi.marselia

Forumet er livet
vi har d mæste a store teng
bilstol
seng
madrass
vugge
stellebord
klær
sengetøy

å huskelista mi står d fåreløbi:
kluta
hånduka
tisselaken
brystpumpe
dyne
stelleprodukta

tenkte å få lage ei fulstendi oversikt sånn at æ kan berolige sambo som e på panikkens rand her
(har ikkje montert opp ¨nåkka ennu før føle æ har god tid å så kan han montere om vi ikkje får tid[;)])
men å sende han på en butikk e døfødt altså uten huskeliste

vi e bærre sånne liste persona

så ka mangle æ her?? ka e lurt?
burde jo kunne detta sia detta e nr 2 men[8D]

Tror du har det meste, men hvis jeg skulle sendt gubben på butikken med den lista der, måtte jeg ihvertfall spesifisert "stelleprodukter"[8D]

ORIGINAL: @ne

Tror du har det meste, men hvis jeg skulle sendt gubben på butikken med den lista der, måtte jeg ihvertfall spesifisert "stelleprodukter"[8D]

hehe ja trur æ å må d, mant spesifisere str på laken, type kluta å str på dyne[8D]

tror jeg hadde skrevet opp noe salve til å smøre på puppene i tilfelle du blir sår...er veldig  fornøyd med purelan..eller så kan du bruke simplx øyesalve..ingen av de to trengs å vaskes av før du skal amme...
ammeinnlegg

ORIGINAL: unemoren

tror jeg hadde skrevet opp noe salve til å smøre på puppene i tilfelle du blir sår...er veldig  fornøyd med purelan..eller så kan du bruke simplx øyesalve..ingen av de to trengs å vaskes av før du skal amme...
ammeinnlegg

takk før tips
amma ikkje sist men håpe på d denna gongen (om æ kan)

ORIGINAL: snikende ullteppe

ORIGINAL: unemoren

ammeinnlegg

takk før tips
amma ikkje sist men håpe på d denna gongen (om æ kan)

ammet første mann men fikk det ikke til nå med nr 2.....ikke alltid det går ..[:)]

lekegrind syns jeg er kjekt. [:)]

Trur det meste e nævnt[;)]

Men av stelleprodukta vil æ nevne (e kun de her tingan vi bruke):
- klorhexidin og bomull til navlestell
- sinksalve (skal jo kun brukes ved sår stump, ellers bruker vi Tena barrier creme for å forebygge sår rumpe, fås på apoteket)
- A-creme
- Badeolje
- våtservietta til å ha i stellebagen

Til gullet e 4 uke kan du jo kjøpe D-vitamindråpa, nån foretrekke tran - men æ syns dråpa va lettest.

takk
ser d e nåkka æ må grave fram etter Katarina
å endel æ må kjøpe

hadde glømt å skrive opp vogn men har 3 a di[;)]

Back
Topp