Ka har skjedd??

Lillevennenmin

Flørter med forumet
Det er jo ingen her inne lengre, ka har skjedd?????
Kjenner jeg er irritert på oppgraderingen, likte bedre sånn som det var før....

det har skjedd masse emoticon  noen har laga et diskusjonsforum utenom her bare for november 2010. alle fra november 2010 er velkommne der. er litt der og litt her. men er ikkje mye som skjer her...

Du er nok ikkje alene om å irritere deg øve de nye oppdateringene. Har dødd helt ut her inne:(

jeg har virkelig ikke sansen for det nye babyverden forumet... snufs, igrunn veldig dumt, for jeg var skikkelig hekta før de ordna på det...

Jeg har brukt det en stund nå (litt på trass) og har blitt vant til det, og da er det egentlig ikke noe problem! Men det er jo stille her på November2010 da, men det kan jeg jo skylde meg selv, skriver jo aldri noe :P

jeg har blitt vant til det  :) Men er jo lite liv her.. hehe

Snorkmaiden skrev:
Jeg har brukt det en stund nå (litt på trass) og har blitt vant til det, og da er det egentlig ikke noe problem! Men det er jo stille her på November2010 da, men det kan jeg jo skylde meg selv, skriver jo aldri noe :P

Ja, samme her emoticon  gud, sAvner de gamle smileyene...

Alle er vel faktisk ikke velkommen der... I utgangspunktet ja, men hvis man ikke skriver og engasjerer seg masse får man ikke være der lenger...

Jeg har brukt dette forumet mye som info-kilde og har fått svar på mye som jeg har lurt på. Men nå er jeg ikke velkommen lenger fordi jeg velger å ikke skrive innlegg eller kommentere noe.
Alle er jo så kose kose-venner her så er ikke bare å skrive no når man kun kommer innom en gang innimellom og ikke sitter her stand by hele dagen...

Det hørtes jo VELDIG merkelig ut. I og med at man blir slettet først etter en måned som bruker i det nye forumet hvis man ikke har skrevet noen innlegg, så skjønner jeg ikke helt den der "skriver og engasjerer seg masse" eller "kosevenner som sitter standby hele dagen"... Er mange som bare er innom nå og da, og mange som leser mer enn de skriver. Men siden det er masse info om regelen "skriv noe ellers blir du slettet", så passer alle som vil være der på å skrive noe... Skikkelig enkelt altså!

Sa det faktisk til deg på forhånd før du valgte å bli medlem, at det var sånn det var. Å svare en gang i blant på ting er vel strengt talt ikke sååå vanskelig.

Hvordan du føler det, er ditt problem. Men jeg ga deg beskjed på PM her inne, og det står inne på det forumet. Ganske klart og tydelig. Og det gikk en mnd, uten noe aktivitet fra deg.

Så virkelig ikke problemet.

Sa det faktisk til deg på forhånd før du valgte å bli medlem, at det var sånn det var. Å svare en gang i blant på ting er vel strengt talt ikke sååå vanskelig.

Hvordan du føler det, er ditt problem. Men jeg ga deg beskjed på PM her inne, og det står inne på det forumet. Ganske klart og tydelig. Og det gikk en mnd, uten noe aktivitet fra deg.

Så virkelig ikke problemet.

zumzum skrev:
Alle er vel faktisk ikke velkommen der... I utgangspunktet ja, men hvis man ikke skriver og engasjerer seg masse får man ikke være der lenger...

Jeg har brukt dette forumet mye som info-kilde og har fått svar på mye som jeg har lurt på. Men nå er jeg ikke velkommen lenger fordi jeg velger å ikke skrive innlegg eller kommentere noe.
Alle er jo så kose kose-venner her så er ikke bare å skrive no når man kun kommer innom en gang innimellom og ikke sitter her stand by hele dagen...

Men et diskusjonsforum er vel strengt tatt ikke for å bare titte? Hvor skulle man da fått informasjon og diskusjoner fra? Noen må stå for skrivinga! Jeg skriver ikke veldig mye selv, men ja, jeg svarer innimellom! kan ikke si jeg kjenner meg igjen i å være kose-kose venn....

zumzum skrev:

Men et diskusjonsforum er vel strengt tatt ikke for å bare titte? Hvor skulle man da fått informasjon og diskusjoner fra? Noen må stå for skrivinga! Jeg skriver ikke veldig mye selv, men ja, jeg svarer innimellom! kan ikke si jeg kjenner meg igjen i å være kose-kose venn....

Back
Topp