ka hadde du gjort??

Klesklypa

Gift med forumet
Sett at du var arbeidsledig, kor lav/høg hadde da terskelen din vert for å ta jobber??

Og la meg slippe 10 svar som er son "ingen av delene, eg har jobb!" For dokke er ditta en TENKT sitasjon[:D][:D]

3 juni er jeg ferdigutdannet, da kommer jeg til å ta ALT for å gi familien en bra inntekt. Så kan jeg søke på relevante jobber etterhvert.

jeg hadde tatt det meste, men ikke noe a la mcen, vaske o.l[&:] da skulle det vært krise i heimen[8D]

"Venter nok til det rette dukker opp, tar ikkje ka som helst.."
Men jeg er ikke for kresen heller. Om det ikke er AKKURAT det jeg vil jobbe med, så blir det alltids vurdert [:)]

ORIGINAL: Pisces10

Men jeg er ikke for kresen heller. Om det ikke er AKKURAT det jeg vil jobbe med, så blir det alltids vurdert [:)]
signerer denne jeg :-) men nå er jeg utdanna barne og ungdomsarbeider, så er alltids barnehager som har behov for vikar ;-)

Jeg hadde tatt hva som helst. Trenger ikke å bli i den jobben uansett. Når jeg har vært arbeidsledig har jeg aktivt søkt på alle jobber som er akuelle for meg. Og hadde jeg fått en drittjobb, så hadde jeg tatt den, men fortsatt å søke. Men i den søkeprosessen hadde jeg nok lett etter en spesifikk jobb.

føle at ingen av dem passe for mæ.. Vet ikke ka æ skal stemme[8D]

Æ E arbeidsledig, kan ikke jobbe da lillemann ikke får barnehageplass..

Ideelt sett så vil æ ha nåkka på verksted.. MEN æ kan ikke gå å vente for evig. Så lenge det e ok betalt og æ trur æ trives så trur æ hadde tatt ka som helst... HVIS æ MÅTTE. Så lenge vi klare oss uten at æ jobbe så lar æ være :)

Hadde tatt hva som helst en periode, helt til noe mer relevant dukker opp.

Nest siste for jeg har hatt en hel haug med det jeg kaller drittjobber. No hard feelings, men løfter om ikke å måtte løfte på sykehjem my ass sier jeg bare. Senebetennelse på senebetennelse. Så sånne jobber tar jeg bare ikke mere[:'(]

Venter nok til det rette dukker opp, tar ikkje ka som helst..

Vel, en blanding mellom 2 og 3 kanskje, men mest 3. For jeg har vært veldig ukritisk, men det har ført til en rotete cv. Så nå er jeg mer målrettet og bevisst på hva jeg søker på, fordi forhåpentligvis vil engasjementet mitt for akkurat DEN jobben være mer brennende og skinne mer gjennom.

For jeg ER jo arbeidsledig. Forrige jobben gikk konk da jeg var 5 mnd på vei... [:'(]

ORIGINAL: *Lykkelita

Hadde tatt hva som helst en periode, helt til noe mer relevant dukker opp.

Mhm, fordi jeg vet at potensielle arbeidsgivere gjerne lurer på hvorfor man har gått arbeidsledig over tid.... Da gir det et bedre inntrykk å ha hatt en jobb, selv om den ikke var relevant i forhold til utdannelse.

ORIGINAL: Escuro

Venter nok til det rette dukker opp, tar ikkje ka som helst..

Vel, en blanding mellom 2 og 3 kanskje, men mest 3. For jeg har vært veldig ukritisk, men det har ført til en rotete cv. Så nå er jeg mer målrettet og bevisst på hva jeg søker på, fordi forhåpentligvis vil engasjementet mitt for akkurat DEN jobben være mer brennende og skinne mer gjennom.

For jeg ER jo arbeidsledig. Forrige jobben gikk konk da jeg var 5 mnd på vei... [:'(]

Enig med deg! Jeg mista nesten en jobb pga at jeg hadde gått på for mange kurs på NAV, men hun ansatte meg fordi jeg leverte cv og jobbsøknaden min personlig og fikk prate med henne. Ellers kunne jeg sett langt etter den jobben! Men, er jo ikke bra å ha for lang glippe i den cv`n heller da, så jeg veit nå ikke helt hva som er værst...

ORIGINAL: Pisces10

har vært dassvasker på gamlehjem i 3 somre, såe... [8D] hadde nok tatt alt, men kresen på kvelds- og helgejobbing.

Jeg hadde tatt alt!! ALT ser bedre ut på cv`n enn en tomt hull... [:)] Skal innrømme at jeg har reagert på et par venninner som har mottat arb.ledig.trygd, fordi de ikke finner relevante jobber . Sitter bare hjemme uten å prøve å finne noe annet. Det hadde aldri vært meg...vært der selv[:)] i mine øyne blir det litt "latskap"

Back
Topp