sørlandsis
Flørter med forumet
vi er veldig usikre om vi skal fortsatt ha snuppa i barnehagen, ho har gått der i 1mnd nå, men virker at ho trives ikke der( spiser ikke i barnehagen, skriker ganske mye) nå har ho hatt liten ferie 1 uke og plutselig har ho begynt å spise normalt igjen. Og så er det folk i hennes base [:@] ei uke etter at ho begynte der 2 av voksne ble sykemeldt og nå er det bare vikarer og mye kaos der [:'(] æ e glad ho har ferie denne uka!! siden jeg jobber i samme barnehage som ho, treffer jeg de som jobber der og en dag traff jeg på en av de voksne og han var så glad og sa at dem kommer ikke til å gå ut idag siden ingen av unga hadde lyst å gå ut[:@][:@][:@][:@] og den dagen var jo super vær her i nord, at det går annet. i løpet av denne mnd har ho jenta mi vært ute bare 2 ganger, ok ho sover ute, men ho må jo komme seg ut og leke litt også.
syns det var dumt av oss å slutte hos dagmamma og begynne i b/h i det hele tatt, og ho dagmamma har sagt til oss at ho skal ta ho tilbake på dagen, hufff er såå fristet å gjøre det[;)]( ho trivdes kjempe godt hos ho, vil bare si at vi ville at ho skulle begynne i b/h pga at det er litt vanskelig for meg å komme for å hente ho siden jeg har ikke bil og vi fikk tilbud om plass i samme b/h som jeg jobber, DET ER VEL ENESTE GRUNN koffør ho begynte der!
hufff ble litt lang men men, sorry
syns det var dumt av oss å slutte hos dagmamma og begynne i b/h i det hele tatt, og ho dagmamma har sagt til oss at ho skal ta ho tilbake på dagen, hufff er såå fristet å gjøre det[;)]( ho trivdes kjempe godt hos ho, vil bare si at vi ville at ho skulle begynne i b/h pga at det er litt vanskelig for meg å komme for å hente ho siden jeg har ikke bil og vi fikk tilbud om plass i samme b/h som jeg jobber, DET ER VEL ENESTE GRUNN koffør ho begynte der!
hufff ble litt lang men men, sorry