ka hadde du gjort?? ( litt lang)

sørlandsis

Flørter med forumet
vi er veldig usikre om vi skal fortsatt ha snuppa i barnehagen, ho har gått der i 1mnd nå, men virker at ho trives ikke der( spiser ikke i barnehagen, skriker ganske mye) nå har ho hatt liten ferie 1 uke og plutselig har ho begynt å spise normalt igjen. Og så er det folk i hennes base [:@] ei uke etter at ho begynte der 2 av voksne ble sykemeldt og nå er det bare vikarer og mye kaos der [:'(] æ e glad ho har ferie denne uka!! siden jeg jobber i samme barnehage som ho, treffer jeg de som jobber der og en dag traff jeg på en av de voksne og han var så glad og sa at dem kommer ikke til å gå ut idag siden ingen av unga hadde lyst å gå ut[:@][:@][:@][:@] og den dagen var jo super vær her i nord, at det går annet. i løpet av denne mnd har ho jenta mi vært ute bare 2 ganger, ok ho sover ute, men ho må jo komme seg ut og leke  litt også.

syns det var dumt av oss å slutte hos dagmamma og begynne i b/h i det hele tatt, og ho dagmamma har sagt til oss at ho skal ta ho tilbake på dagen, hufff er såå fristet å gjøre det[;)]( ho trivdes kjempe godt hos ho, vil bare si at vi ville at ho skulle begynne i b/h pga at det er litt vanskelig for meg å komme for å hente ho siden jeg har ikke bil og vi fikk tilbud om plass i samme b/h som jeg jobber, DET ER VEL ENESTE GRUNN koffør ho begynte der!

hufff ble litt lang men men, sorry

takk takk :)

viktigste er jo at ho trives og har det godt, men ser ikke ut at ho har det godt der

nå er det ofte slik at unger bruker en mnd tid på å venne seg til å gå i bhg. Masse nye mennesker, store og små som en skal venne seg til. At de spiser dårlig ol kan være en reaksjon på det ja,men det kommer seg ofte når de er vant med situasjonen.

A hun har hatt fri en uke, gjør ikke sitasjonen med å "begynne igjen" noe bedre heller, desverre.. Sykemld er desverre ikke noe bhg kan gjøre så mye med.

Men at de ikek er ute, er da rart.. Men jobber du i bhg, da kan du vel enkelt ta opp ting med styrer. Ungene bør være ute tilnærmet hver dag iallefall. Ville tatt det opp med dem før jeg bestemte meg iallefall.

tror det har litt med at hun nå har hatt to tilvenninger i barnehagen. blir ei ny tillvenning når barnet blir borte ei uke... det har vi også en gutt som fikk pga påskeferien, stakkers gutten skreik i 4 uker konstant, vi viste ikke vår arme råd for å trøste han, og vurderte å få mora til å komme på ny skikkelig tilvenning på han så han fikk bli trygg igjen, men no har det akkurat fiksa seg, uten ny tilvenning, men kan jo være vært et forsøk før du tar henne ut av barnehagen....

Back
Topp