Ka hadde dere gjort?

mamma :)

Glad i forumet
jeg har ei vennine som jeg skal gi julegave til sia ho gir til meg:)
men så finner jeg ikke ut hva jeg skal gi så har jeg tenkt på om jeg skal gi gavekort på senteret som er her i Trondheim som hete for City syd.
Men er usikker på kor my jeg skal gi hmm det blir verre da.
Jeg har kjent ho i mange år så ho e veldig go vennine kan en si:)
Men kor my ville dere ha gitt ho da?
200 eller mere? eller noe.

Hvis ho e en veldig god veninne å du har råd så ville æ gitt 500 ,- [:)]
[hr]Edit:

Ops, skulle stå 300,-

ORIGINAL: LilleLisska

Hvis ho e en veldig god veninne å du har råd så ville æ gitt 500 ,- [:)]

oi tenkte ikk på så mye egentlig da. tenkte litt mindre jeg da.

Vi har heldigvis kuttet ut å gi venninnegaver. Er så vanskelig!

Synes 500kr var fryktelig mye å gi til ei venninne. Hadde aldri gått over 200 kr!! Selv om det var bestisen [8|]
Synes gavekort er veldig kjedelig da. Hva med en flaske vin eller litt fin konfektsjokolade (sånn i fra fiiiine sjokoladebutikker), ansiktsmasker og annen velværeprodukter (i miniflasker) i en liten kurv?

ORIGINAL: *Perlemor*

Synes 500kr var fryktelig mye å gi til ei venninne. Hadde aldri gått over 200 kr!! Selv om det var bestisen [8|]
Synes gavekort er veldig kjedelig da. Hva med en flaske vin eller litt fin konfektsjokolade (sånn i fra fiiiine sjokoladebutikker), ansiktsmasker og annen velværeprodukter (i miniflasker) i en liten kurv?

En god flaske vin er jo fint å få[:)] Synes selv 500 kr er mye til en venninne. Er tanken som teller[:)] Men ett gavekort på 200 er greit det å. Men selv hadde jeg foretrukket en god flaske rød vin[:D]Men jeg er slik att jeg alltid glemmer gavekortene jeg får, så de er ofte gått ut på dato før jeg husker å bruke de[;)]

her gir vi 250-300 til gode venner :) men gavekort kan jeg gi om det er på vinmonopolet eller så spørr jeg den det er om det er noen hun/han trenger. 

Vi gir 200 kroner til hverandre vi venninnene her!! [:)] 

aldri over 200[;)] en vinflaske er jo noe de fleste setter pris på også[:)]

ORIGINAL: Kristians mamma

Hadde gitt 200-300 kr..
Kjekkere med gave enn med gavekort syns jeg, iallfall på venninnegaver[:)]

200 kr er nok, er den summen jeg bruker på gode venninner også.
Om jeg vil gi noe ekstra finner jeg noe å gir på bursdag eller på en helt vanlig dag!

Hvilken type jente er hun da? Hva liker hun?

Jeg syns 200 er ok hvis det er gavekort [:)]
Hva ellers med en vin, cd, velværeprodukter, frisørshampo, eller kinobilletter?

For mange år siden droppet vi venninnegaver og drar heller ut og spiser sammen. MYE koseligere å få vært sosiale og skravla en hel kveld enn å kjøpe gaver som kanskje "koker bort" på sikt... [:)]

jeg har tenkt på noe sånt og sjø men ho har sånn eksem på hendene så ho kan sikkert ikk bruke ka som helst av kremmer heller.
Men har tenkt og kjøpe sånn spa sett som de har på apotek 1 :) koste 99 kr så tenkte jeg noe annet til som ansiktmaske eller noe.

ORIGINAL: Destiny85

200 kr er nok, er den summen jeg bruker på gode venninner også.
Om jeg vil gi noe ekstra finner jeg noe å gir på bursdag eller på en helt vanlig dag!

Hvilken type jente er hun da? Hva liker hun?

ho e ei som liker dyre ting kan en si. Ho har sminke i dodge gabbana og parfyme i samme merke. Ho har my i sånn merka som æ ikk har råa te og kjøpe.
Så bor ho hjemme enda så kan ikk kjøpe noe sånn ting som en kan treng i huset sitt selv liksom. Så det e litt vanskelig hmm.

ORIGINAL: 2008 mamma

jeg har tenkt på noe sånt og sjø men ho har sånn eksem på hendene så ho kan sikkert ikk bruke ka som helst av kremmer heller.
Men har tenkt og kjøpe sånn spa sett som de har på apotek 1 :) koste 99 kr så tenkte jeg noe annet til som ansiktmaske eller noe.

Om hun har eksem så er det jo supert å spørre på apoteket etter en god bodylotion da! Vet Aderma uten parfyme er god mot eksem!

Back
Topp