Ka GLEDER du deg

Gleder meg til det kommer en baby i hus ;)

Ååh så mye. Kosen, trilleturer, se storesøster sammen med han, se pappaen sammen med han... Og ikke minst LUKTEN.. mmm <3

Trilleturer, kosestunder, babylyder i huset, se pappaen med lille jenta, følge utviklinga av nok en liten en :) er såååå mye jeg gleder meg til når det kommer til å få en baby i hus :)

Bli kvitt bekkenpagene ( forhåpentligvis), trilleturer ( har ikke gått tur siden jul ), babykosingen, se hvordan han ser ut :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ser ut til at vi gleder oss til det samme:) Åhh det blir så kjekt! :D

Jeg gleder meg til å se Mina som storesøster, pluss å se hvordan han er forhold til hvordan Mina var:)

Alt, tror jeg! Til og med våken-netter og ekle bleier! :-D

Å få igjen miin kropp, først og fremst!

Men selvfølgelig bebiikosing, se hvordan det blir med storesøster, følge utviklingen, se på at bebii sover <3 masse!

Gleder meg til å kunne spise nesten hva jeg vil uten at det skader baby :) gleder meg også til å se smilet hennes å gjøre henne glad :) å trille rundt i sommer og dulle med henne :)

Gleder meg til å bli kvitt alle svangerskapsplagene og få kroppen min tilbake. Men gleder meg veldig til kos og få et fangbarn igjen. Storebror på snart to år har jo absolutt ikke tid til å sitte på fanget for tiden :)

Back
Topp