Ka gjere eg feil? Sting!!!

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Trener ikkje så masse lenger, men prøver å få tatt zumba 20 min express på kvelden, når eg gjere da så får eg sting på høgre sia av magen. Ikkje heilt ut på siden, men litt mer mot midten på magen oppunder ribbebeina[8|]

Rocker og 20 min på kvelden, 10 min kvar vei, og dei siste 3-4 min så får eg vondt på samme plassen som eg får sting under zumba, når eg rocker kjennes det ikkje ut som sting, da er det mer vondt[8|]

Kan legge til at eg har fullført 30 day shred, og når eg gikk gjennom da så kjente eg ingen ting til desse smertene[8|]

Ka gjere eg feil mon tro?[:)]

ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Aner ikke,men jeg og får hold i siden av zumba[8|]

Betyr da at da funke kansje?
Kan jo håpe![8D][:D]

ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Nei,jeg tror ikke asså...men funker gør d nok uansett...men men skal jo vente to tre timer helst før man trener mye sånn hopping og spretting da..hehe...men hender jeg trener shred også kort td etter mat og får aldri hold da...men alltid av mye annen trening hvs jeg drikker eller spiser for tett opp mot treningen.

Søren da [8D]
Spiser aldri før trening da, pleier vel å ta zumban sånn ca 3,5 timer etter mat, åsså spiser jeg kveldsen etterpå [:)]

Nei jeg får bare holde ut, kan jo hende det gir seg med tiden [:)]
Men godt og hørre at jeg ikke er alene om det [;)]

uff det får jeg hver gang jeg presser meg selv med løping (løp 35 min i strekk i går!! så fornøyd) og det er ganske vondt men det går over etter hvert tenker jeg...

Back
Topp