Ka gjør du på akkurat no?

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Det e sååå stille her om dagene :P

Sent from my iPad using BV Forum

Akkurat nå ammer jeg! Håper han er klar for å sove snart:) Så skal jeg se på farmen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Meg og mannen har sett smurfene 2:)

babyjente 27 Juli ♡

Akkurat nå har jeg tatt morgenrunden på facebook, instagram og her.. så nå får vel snuppis å jeg stå opp:) hun ligger å følger med ved siden av meg:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg sitter på flyplassen i oslo:) skal videre til alta får å hente jentungen :) etter det reiser vi til oslo, også opp til molde igjen:) lang dag..

Akkurat nå sitter jeg foran PC... :p
Lille sover ennå, har begynt å sove leeeenge, og det er så deilig! :-)
Prøver å tenke over hva jeg skal gjøre idag: husarbeid eller ta det litt rolig.
Har egentlig blitt beordret til å roe ned på husarbeidet og heller få mer overskudd selv.
Så vurderer å ta en trilletur, kjøpe noe godt på butikken, og kanskje kose meg foran TV om lille skulle klare å sove på dagen idag.

Jeg sitter foran pcn å sniker litt på nett, også ser jeg på tv :)

Jeg gjør meg klar til trilletur:-) Fint høstvær idag, og det må nytes:-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Akkurat nå sitter jeg og venter på bussen. Har levert jentungen og tok en liten omvei tilbake (pga politiøvelse men det gjør ikke noe med ekstra trim). Sniker litt for å se om noen har kommentert resultatet mitt etter å ha trent 30 days shred. Nå er det bare å ta bussene hjem, stelle babyen og trene.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ammer litt mens jeg koker ihjel en gulrot som lillefrøkna skal få smake på :)

Akkurat kommet hjem etter å ha vært hos legen og en tur på jobben til mannen. Nå sover hu og jeg sitter å ser på tv og ser etter bil på nettet. Er ikke bare bare.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp