Ka gjør dåkker om dagen?

mammabella

storesøster og lillebror :-)
*forsøk på å få litt mer liv her inne!* :rolleyes:

Her e d full rulle m storesøster og lillebror. Ho går 50% i bhg.
Kose oss mest inne (å d kan godt bli litt mildere no for har vært kaldt å klarvær sia des)..
storesøster og pappa/mamma e ute å kose sæ.da!

Lillebror veks fort å har knekt koden på å rulle fra rygg t magen, men plages litt m den eine armen som e litt i veien enda :p
Han e blid som sola å flire masse! Han elske å følge m på storesøster å har et stort glis på lur når ho nerme sæ! :D
 
Her er det så mykje vind for tida at det er mykje innetid. :-(

Snurre frå rygg til mage halve dagen her og. :) Sliter av og til med den teite armen her og. :)
 
Her er det også mye innetid for tiden siden vi nesten blåser bort hvis vi våger oss utendørs. Men nå har vi begynt på babysvømming og babysang, og det er kjempe kjekt! :)
Kjenner jeg synes dagene går mye i det samme nå som vi nesten bare er inne, så gleder meg til vi kan bevege oss ut en del mer... :)

Ellers så har vi ikke begynt å rulle verken fra mage til rygg eller rygg til mage her enda. Hun har tippet over fra rygg til mage ett par ganger, men det var ikke helt med meningen tror jeg... Men det kommer vel med tiden. Er helt greit at hun ikke gjør det helt enda heller da, synes det er godt at hun holder seg liten baby ei stund til jeg :)
 
Her går dagene til kjøring og henting av store brødrene, innelek med lillemor, klesvask, matlaging og rydding.
Har de siste par ukene jobbet med soverutiner på dagen og nå har vi fått en ganske grei rutine selv om klokkesletta fortsatt er varierende.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Her er det også mye innetid for tiden siden vi nesten blåser bort hvis vi våger oss utendørs. Men nå har vi begynt på babysvømming og babysang, og det er kjempe kjekt! :)
Kjenner jeg synes dagene går mye i det samme nå som vi nesten bare er inne, så gleder meg til vi kan bevege oss ut en del mer... :)

Ellers så har vi ikke begynt å rulle verken fra mage til rygg eller rygg til mage her enda. Hun har tippet over fra rygg til mage ett par ganger, men det var ikke helt med meningen tror jeg... Men det kommer vel med tiden. Er helt greit at hun ikke gjør det helt enda heller da, synes det er godt at hun holder seg liten baby ei stund til jeg :)

Så artig da!
ingen sånne tilbud her!
 
Dagene går altfor fort, er også mye inne. Håper på bedre vær. Her er det ingen rulling pga puten :( men neste uke skal vi på ny ul og får forhåpentlig ta den av. Blir mye gulvligging og øving på rulling etter det :)
 
Dagene går altfor fort, er også mye inne. Håper på bedre vær. Her er det ingen rulling pga puten :( men neste uke skal vi på ny ul og får forhåpentlig ta den av. Blir mye gulvligging og øving på rulling etter det :)

Håpe dåkker får av puta snart da :)
 
Vi gjør noe hele tiden, det er aldri en dag hvor vi bare er inne. Prøver å trille hver dag, går i barselgruppe, babysvømming, spedbarnstreff, besøk etc.
 
Vi gjør noe hele tiden, det er aldri en dag hvor vi bare er inne. Prøver å trille hver dag, går i barselgruppe, babysvømming, spedbarnstreff, besøk etc.

Så heldige :) her har æ kje barselgruppe en gang denne gangen. Å no har vi vært sjuk i 1,5 uka så no hold æ på å gå på veggen her! :-(
 
Back
Topp