Ka gjør dåkker om dagen?

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Dåkker som enda vente!
Her går d i rydding og vasking, føle ikkje æ gjør anna om dagen ;-)
Så no kan baby bare komme så æ kan legge tua bort litt :-) :-p

Jeg ligger mye på sofaen de timene jeg er alene hjemme. Strikker, ser på tv, lager mat og vasker tøy. En del av dagen går så til kjøring, henting, lekser, trening og annen ordnings med guttene.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Jeg ligger mye på sofaen de timene jeg er alene hjemme. Strikker, ser på tv, lager mat og vasker tøy. En del av dagen går så til kjøring, henting, lekser, trening og annen ordnings med guttene.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Samme her.
Prøver også å sove mest mulig så tiden skal gå litt fortere!

Veeeldig rolige dager her også nå på slutten. Klarer ikle stort pga smerter i rygg og bekken, så må ta alt ut i fra dagsformen. Sofaen og lesestoff er greit å ha:) I dag har jeg klipt ut og limt inn masse oppskrifter som jeg har samla opp gjennom lange tider, så føler jeg har fått utrettet noe i dag, hehe;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mest ligger og venter at tiden skal gå og kjenner på sterke kynnere

Sofaen...orker ikke lese, knapt nok ha tv'n på. Prøver å ikke sove for mye, for jeg sover allerede dårlig på nettene :( prøver å klemme inn en kaffeavtale innimellom, men da er jeg skikkelig sliten etterpå! Heldigvis har jeg en mann som er flink å tar i et tak her hjemme, så i dag har han støvsugd, vasket gulvene, gått over med støvkluten og skiftet sengetøy. Nå har jeg endelig fått lagt et tisselaken under vanlige lakenet- så nå kan vannet bare gå... Eller- forresten jeg må pakke fødebagen først!

Back
Topp