Ka e ditt aller beste kjøp..

Vippestol og babygym. De to sammen gjorde at jeg fikk ti minutter for meg selv uten å tenke på babyen. Når jeg fant ut av det ble det plutselig mulighet for å dusje og spise selv om mannen ikke var hjemme. (Hadde riktignok en baby som omtrent ikke sov de første fire månedene)

Vippestol og fantorangen DVD ;) da roa littla seg og jeg kunne pumpe melk. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vippestol og ammepute for meg :) hadde ikkje kjøpt d før baby kom sist, og d blei en helt anna hverdag når eg fikk det :)

Husker ikke helt... Men det jeg ikke kjøpte sist som jeg savnet veldig var bilstol-vogn-adapter og ammemadrass type "drykid".

Ellers var Emmaljunga Edge Duo (ligg og sitt) til kr 4600,- ny fra Sverige et godt kjøp mtp pris.

Mei tai bæresele var også bra å ha :)

Ammepute, vippestol og babygym var supre å ha til storebror.

Lekegrinden og babycallen.. ;) vi var i tvil om det var nødvendig med begge deler, men gikk til innkjøp. Og lekegrinden var den første plassen vi plasserte babyen når vi kom hjem fra sykehuset. Og det var hans soveplass og tilholdssted når jeg laget middag, vaska klær, og alle slike ting. Veldig greit når jeg hadde en på 4 som sprang rundt og ikke alltid var like forsiktige med hvor han tråkka eller slang seg. Enda bedre ble det jo når han begynte å bevege seg. Men han har sjelden/aldri sittet oppi der å lekt bare for å leke, brukes som et fengsel her når jeg skal noe :p

Babycallen bruker vi enda til mellomste, og jeg slapper av med den, hører jo hvert minste kny så slipper å løpe opp og ned for å sjekke hele tiden, for som regel kommer det noen grynt hele tiden :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vippestol var genial å ta med på badet :) Pluss steameren og mange flasker :)

Det må ha vært vippestolen jeg hadde til jentungen.

En alenemamma klarer seg ikke uten! <3 Jeg fikk frihet til å dusje, lage mat uten å være bekymret og likevel ha henne med meg over alt :)

Det må ha vært vippestolen jeg hadde til jentungen.

En alenemamma klarer seg ikke uten! <3 Jeg fikk frihet til å dusje, lage mat uten å være bekymret og likevel ha henne med meg over alt :)

Signerer denne!
En mamma generelt klarer seg ikke uten :P
Den er gull verdt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Babygym. Og vippestol fra ho var 7 uker, da kunne me få ete middag sammen uten at ho låg å grein :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Babygym. Og vippestol fra ho var 7 uker, da kunne me få ete middag sammen uten at ho låg å grein :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Har kjøpt sete til tripp trapp stolen, så håper også vi får spise litt middag sammen. :) Synes det er fint å gjøre sammen etter jobb. :)

Dampsterilisatoren:P Vet ikke om vi får bruk for den nå, men den var gull värdt med lillemor som ikke klarte amminga

Back
Topp