Ka e d som skjer her???

VilSåGjerne

Forumet er livet
eg har fått kviser over alt her. dette e skikkelig UNORMALT!!!!!!!! pleier nesten aldri å ha en eneste kvise jo[&:][:'(]

tror eg skal prøve den ja..... har jo ikke spist noe snop,så kan ikke være derfor ......kan det være at mens e på vei???? kjenner ingen smerter men............

Det kan være hormonelt etter din SA. Kroppen retter opp etter HSG hormonet som økte og sank igjen, dette er normalt for mange. Jeg fikk også kviser når jeg hadde SA, men det var etter 7 uker da, men det er sikkert det samme selv om det var en tidlig SA. Gravide kan også får kviser, men det er nok at kroppen balanserer seg nå for deg.

ORIGINAL: twinanne

Det kan være hormonelt etter din SA. Kroppen retter opp etter HSG hormonet som økte og sank igjen, dette er normalt for mange. Jeg fikk også kviser når jeg hadde SA, men det var etter 7 uker da, men det er sikkert det samme selv om det var en tidlig SA. Gravide kan også får kviser, men det er nok at kroppen balanserer seg nå for deg.

har ikke tid til at den skal fikse opp([:)]) den e så treig hihi........... men kan mens være på vei? var den det da du fikk kvisene?

eh...jeg fikk ved el og i lutealfasen mener jeg, altså startet lenge før jeg fikk mensen. Men det kan være at mensen nærmer seg også, det har vært litt ulikt her hos meg med flere som har hatt SA fra uke 5-9.

det kan nok kanskje ha litt i forbindelse med hcg hormonet, veit ikke helt åssen de funker etter sa jeg--- popper ut her og..er så oppgitt jeg[:'(]

men det er ikke så lenge siden eg fikk litt slim,trodde det kunne ha vært en liten el men.....

eg har sånn kvise ting nede. noe som er kjøpt hos hudpleien. men den funker så veldig bra,og då kommer det bare ennå mere vist eg bruker den, den skal jo rense og styre på så då kommer alt skiten[:'(]

pleier å få kviser rundt den tiden tr kommer her.... et par dager før så popper de fram[:'(]

har kanskje ett par stykk når tr kommer,men no e d myyyyyye mere,men for meg må den baaaaaaaare komme,tr e hjertelig velkommen her i gården[:D]

skal du starte opp igjen på første mens da vilsågjerne? eller må du vente?

ORIGINAL: Hope

eg starter opp på dag 20 21 nå på neste mens[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: Hope

eg starter opp på dag 20 21 nå på neste mens[:D]
ja da håper eg at kvisene er et tegn på at tanta er på vei[:D][;)]

ååååååååååå har jo fått på brystkassa og jo........

har no i fjeset, rundt hele halsen helt opp i hår roten, på skuldrene og ned over på ryggen[:'(] og DET KLØØØØØØRRRR[:'(]

ja vet eg syter men dette e felt...............[:@][&:][:'(]

du har ikke fått vannkopper eller noe i den dur da???[8|] (siden det klør og er så mange??)

var inne på tanken......men de har eg hatt. men de er helt make til kviser så er nok d,bare at de klør....

Back
Topp