ka e dåkkers "bom" kjøp?

nemi.marselia

Forumet er livet
ka har dåkk kjøpt a hobby materiell som absolutt va ett bomkjøp som du ikkje har hatt bruk før?

mitt va "rubber stamp set" (alfabet) fra panduro har testa d litt å sia har d logge ubrukt

ORIGINAL: ~monicola~

ORIGINAL: nemi.marselia

ka har dåkk kjøpt a hobby materiell som absolutt va ett bomkjøp som du ikkje har hatt bruk før?

mitt va "rubber stamp set" (alfabet) fra panduro har testa d litt å sia har d logge ubrukt

Bilde?
Intr i å selge? [:D]

d e disse..

har du ikkje di???? hmm rart[8|][:D]

ORIGINAL: Dollface©

SKAL DU SELGE DE???

Jeg har allerede brukt 14000 i dag, kan sikkert bruke litt til... [&:]

kan godt kvitte mæ m di, bruka di jo ikkje.

har å dt stempel sette me alle bokstavene. har testa dt,så ble dt liggende... likte dt ikke noe særlig,så dt e å mitt bom kjøp.
har å kjøpt masse rart som aldri blir brukt,men har "heldigvis" en liten gutt som elsker å gjøre som mamma,så noe av dt bruker jo han.[:D][;)]

å dere som bomkjøpte på mønstersakser... vil gjerne kjøpe noen [:)] sønnen min elsker å bruke dm. [;)]

æ bor litt langt fra nærmeste nille da... bor helt inners inni varangerfjorden langt oppi finnmark... [:D][:D][:D]

ORIGINAL: ~monicola~

ORIGINAL: nemi.marselia

d e disse..

har du ikkje di???? hmm rart[8|][:D]

hehe

jo de har jeg og bruker de MASSE [:D]

Disse har jeg og, men de er jo ikke brukandes [:'(] Er jo såvidt man kan være nær papiret når man stempler, for hele området rundt bokstaven/tallet er jo og fullt av blekk.......
Forresten; hva er eyelets?????

ORIGINAL: Black Beauty

[;)]
ORIGINAL: lillmammy

å dere som bomkjøpte på mønstersakser... vil gjerne kjøpe noen [:)] sønnen min elsker å bruke dm. [;)]

på europris har de sånne til 10kr stk. kjempe gode også[:)]

ja[:)] har noen av de...men her e så dårlig utvalg... [:'(]

Mønstersakser! Har 6 stk, og ingen er brukt... [8|]

Back
Topp