Ka driver dere med?

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Ja det lurer eg på..
Ka dere gjør på om dagene.. :) når lille sover og når lille er våken :) kor lenge får dere sove? :)

Får ikke gjort så veldig mye enda føler jeg. Den lille tar all tid. Om han sover så våkner han garantert når jeg skal spise eller rydde:) men koselig tid da :)

Idag har vi hatt første treff med barselgruppa, veldig koselig å bli kjent med flere babymødre:-)
Ellers blir det avslappning, husarbeid og litt scrapbooking når han sover. Blir også endel kafeturer, og kos ute i finværet:-)

Høres ut som dere koser dere :) føler eg ikkje har fått gjort så mye enda egentlig, men det går seg nok til no nyter eg å bare kose med den lille skatten min :)

Jobber litt på gården, mye å gjøre nå om våren og sommeren! Ellers prøver jeg å hvile litt på dagene de store ungene er i barnehagen. Syns tida flyr!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Husarbeid, scrapbooking, strikking, hvile og soling (når det er sol) når snuppa sover og trilleturer, kosing, stelling og tv når hun er våken :)
Tenker det blir litt cafe turer osv med venninner etterhvert nå som formen har komt seg betraktelig og vi har begynnt å få rutine på ting og tang :)

Jeg slapper bare av jeg. Rydder igjen vasker litt klær. Sover så lenge vi to vil. Er mye amming om dagene så blir mest å sitte i sofaen å se på tv med snuppa kobla til.. :-D
Blir nok mere husarbeid og trilleturer når kroppen blir bedre, nå kjenner jeg at den trenger komme seg etter et langt vondt svangerskap og fødsel...

Sent from my GT-S5830 using BV Forum mobile app

Her er det å ligge lenge i sengen på morgenen å sove og amme før vi gjør litt husarbeid, triller små turer og slapper av på sofaen. Er ikke så veldig aktiv enda Pga mitt knekte halebein ikke er helt bra enda

Her har det egentlig gått i ett. Leverte bachelor i går, så jeg har brukt all sovetid til baby til skriving.

Nå er det ferie, og vi er hjemme i "bygda" og hilser på slekt og venner som skal treffe lille.

Men jeg syns dagene flyr så fort. Nå har jeg jo en 4-åring i tillegg til nye, men syns det alltid er en bleie-mat-bleie-klær som skal vaskest-noe som skal ryddes-en bleie- lek med 4 åring- mat- mat til 4-åring - mat- en bleie...

Plutselig er det kveld, og jeg har ikke fått tid til en dusj engang! :p

Her har det egentlig gått i ett. Leverte bachelor i går, så jeg har brukt all sovetid til baby til skriving.

Nå er det ferie, og vi er hjemme i "bygda" og hilser på slekt og venner som skal treffe lille.

Men jeg syns dagene flyr så fort. Nå har jeg jo en 4-åring i tillegg til nye, men syns det alltid er en bleie-mat-bleie-klær som skal vaskest-noe som skal ryddes-en bleie- lek med 4 åring- mat- mat til 4-åring - mat- en bleie...

Plutselig er det kveld, og jeg har ikke fått tid til en dusj engang! :p
Syns du er så flink! Som holder på med skrivinga også.. :) velfortjent ferie! :D kan eg spør kor denne bygda er? :)

Når han sover så.. haha.. han sover ikke ;-) når han er våken - bysser, trøster, gir mat og blir smågal ;-) haha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Går turer,husarbeid blir det aldri stopp på....
Litt besøk her og er på litt besøk:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

De første 6 ukene satt jeg faktisk bare hjemme. Jeg og baby. Gikk ikke turer en gang, det var for vondt for meg. Heldigvis sov han mye og jeg kunne skrive ferdig bacheloren min, det var ganske flaks.
Nå har vi begynt å gå turer og jeg har besøkt begge se gamle jobbene mine
Og øver meg på å bære han i sjal! :) det er mye lettere å gjøre ting i huset når man har begge armene fri :D

-- tasting fra mobil --

Syns du er så flink! Som holder på med skrivinga også.. :) velfortjent ferie! :D kan eg spør kor denne bygda er? :)
Det kan du ;) Odda i Hardanger. Har faktisk bystatus, men er vel i underkant av 8000 innbyggere :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp