Ja det lurer eg på..
Ka dere gjør på om dagene..
når lille sover og når lille er våken
kor lenge får dere sove? 
Ka dere gjør på om dagene..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herTriller turer,husarbeid,koser med og snakker med babyen,er sosial![]()
Men det er minst like viktig der,om ikke viktigere!Høres ut som dere koser dereføler eg ikkje har fått gjort så mye enda egentlig, men det går seg nok til no nyter eg å bare kose med den lille skatten min
![]()
Ja er jo sant detMen det er minst like viktig der,om ikke viktigere!![]()
Syns du er så flink! Som holder på med skrivinga også..Her har det egentlig gått i ett. Leverte bachelor i går, så jeg har brukt all sovetid til baby til skriving.
Nå er det ferie, og vi er hjemme i "bygda" og hilser på slekt og venner som skal treffe lille.
Men jeg syns dagene flyr så fort. Nå har jeg jo en 4-åring i tillegg til nye, men syns det alltid er en bleie-mat-bleie-klær som skal vaskest-noe som skal ryddes-en bleie- lek med 4 åring- mat- mat til 4-åring - mat- en bleie...
Plutselig er det kveld, og jeg har ikke fått tid til en dusj engang!![]()
Huff,er det kollikk?Når han sover så.. haha.. han sover ikke ;-) når han er våken - bysser, trøster, gir mat og blir smågal ;-) haha
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Høres ikkje kjekt utNår han sover så.. haha.. han sover ikke ;-) når han er våken - bysser, trøster, gir mat og blir smågal ;-) haha
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det kan duSyns du er så flink! Som holder på med skrivinga også..velfortjent ferie!
kan eg spør kor denne bygda er?
![]()