"ka d heite?"

S-mamma

Gift med forumet
Det hører vi mye av her i huset for tida, skal vite hva alt heter og repeterer når vi sier hva det er. Hehe [:)]
Ellers er hun begynt å synge masse. kan hele mikkel rev :) og veldig glad i karusellen - sangen, bukkene bruse, hjulene på bussen... [:)]
flere som synger?

her går det i "bake kake søte", "mikkel rev", Bæ Bæ lille lam", "lille petter edderkopp" :)

sikkert flere, men han synger ikke sånnv eldig når vi følger med, men sitter han alene så er det masse sang :) hehe...

det er så morsomt når de sitter der å synger for seg selv [:)]

her synges det omtrent hele tiden! Det er kjempekoselig

Favoritter om dagen er labetussemann, oppe på fjellet, mikkel rev, hjulene på bussen, timmy tid [8D], bæ bæ lille lam... og mange fler! Og et par jeg ikke skjønner hva er for noe

hehe herlig tid ...masse synging her også ..

her også går det mye i "ka e det mamma?" [:)] på alt hun ser nesten...

synger masse for dukken her fortiden[:D]

"bæbæ lille lam... natti lille vennen" seie hu og vinke te dukkene. En liten vesle voksen jente har vi:)

Her synges det også dagen lang. Har ikke tall på hvor mange sanger han kan nå.
Han lager også egne sanger om ting han gjør og ting som har skjedd [:D]
Fantastisk artig tid det her [:D]
Spør og graver om alt. Spurte meg her om dagen om hvorfor giraffen har hale.... [8D] Tja... Hva svarer man på det? Sa at det var for at den skulle kunne vifte vekk fluene, visste ikke helt hva annet jeg skulle svare [8D]

synges døgnet rundt her [:D] Og hun spør selvsagt stadig "det sno?" (det for noe?). Ellers er det store om dagen tall og bokstaver. Må stave alt av ord vi ser om dagen. Følte meg lur der jeg sto utenfor rema på fredag og for tiende gang stavet "R-E-M-A 1-0-0-0" [8D] Nå kan hun snart stave navnet sitt [:D]

hehe så mange skjønninger vi har [:)]

d siste fra signe i helga er: "koffer d mamma?" hehe, første gang kom d da jeg sa hun ikke fikk lov å hoppe ned fra verandaen, , masse glede og latter med disse små! fantastisk!! [:D] love it!!

Ja, hehe. Mikkel rev er den store slageren akkurat nå. Men hun kan alle fugler, bæ bæ lille lam, trollmor, just the way you are med Bruno Mars [8D], what what in the butt..... og goodnight sweetheart [;)]

Emma store fras(er) om dagen er
Er det du gjør? Er Ebba hen? Er det pappa gjør osv. Hun har kommet seg veldig i språkutviklingen de siste par mnd, nå renner det bare ut ord hver dag. Hun snakker ikke så rent, men jeg skjønner stort sett alt hun sier, det er verre for andre[:D]

Ellers er Emma store hit om dagen Haba Haba, synge Haba haba mamma. Så da setter vi oss ned og se på youtube og synger med[:)]

samme her hehe! [:D]
ORIGINAL: **Emmeline**

Ellers er Emma store hit om dagen Haba Haba, synge Haba haba mamma. Så da setter vi oss ned og se på youtube og synger med[:)]

"Hva er det for no" eller "hva heter det?" sier Ingvild i ett sett om dagen.

Ho har alltid vært glad i å synge.. Og smelter mammahjertet helt når hun synger "Lilla katt" fra Emil i Lønneberget.

Back
Topp