ka d e nu?

nemi.marselia

Forumet er livet
natt eller mårra?[8D]
akkurat kommeet heim etter ettpåfest korvi satt 2stk å skravla mainskit[:D]
hatt d storkoseli
alle æ gikk ut m feiga ut tili

Morgengry vel [8D]
Hehe det er bra du koste deg da, det er deilig å kunne gjøre noen ganger [:D][:D]

hadde en som sku gi mæ 65 000 i dag
men sa d va alt før mykje penga som æ aldri ville kunne ta imot sjøl om d starta opp mi bedrift å ville holdt han før "kostyma" t spelling lang tid framover.

kan ikkje huske sist æ har sagt nei t så mange mannfolk.

Hyggelig det da [:)][:)] Skulle hygget meg litt selv, men orker ikke utelivet her i byen, syns det er mye dritt.

Hehe er ikke det deilig da? Det er jo hyggelig å høre at man fortsatt er attraktiv [;)]

ORIGINAL: Starlight Girl

Hyggelig det da [:)][:)] Skulle hygget meg litt selv, men orker ikke utelivet her i byen, syns det er mye dritt.

Hehe er ikke det deilig da? Det er jo hyggelig å høre at man fortsatt er attraktiv [;)]

jo utruli koseli, bære så uvant man ikkje veit heilt korsen en ska takle sånt[:D]
kom hit så ska vi lage liv[;)]

men nu e d senga før mæ. æ e sliten

ORIGINAL: nemi.marselia

ORIGINAL: Starlight Girl

jo utruli koseli, bære så uvant man ikkje veit heilt korsen en ska takle sånt[:D]
kom hit så ska vi lage liv[;)]

men nu e d senga før mæ. æ e sliten

Ja hehe, men du er jo pen så du må bare takke og bukke[;)]
Hadde du bare bodde nærmere, jeg er søring vettu, er ganske langt opp til deg.
Men tror det hadde vært kult å feste med deg, hadde ikke vært kjedelig [:)]
Natta sove godt.

ORIGINAL: nemi.marselia

hadde en som sku gi mæ 65 000 i dag
men sa d va alt før mykje penga som æ aldri ville kunne ta imot sjøl om d starta opp mi bedrift å ville holdt han før "kostyma" t spelling lang tid framover.

kan ikkje huske sist æ har sagt nei t så mange mannfolk.

Det va jo førr du va HOT! [8D]

Back
Topp