ka dåke synst om dette huset? *link*

zoe

Glad i forumet
Vi skal på visning på dette huset..men eg e litt usikker på ka eg synst.
Ser jo fint ut, men det e jo veldig gammelt (men pussa opp i 2003. Alt av rør og elektrisk e også nytt)

Likte heller ikkje heilt kjøkkenet. Løysninga va grei, men likte ikkje innreding.
Også va stova kanskje litt vanskelig å møblere...

hmm..

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=19978349&sid=xz10jad1s4-I823165

ka dåke synst?[:)]

ORIGINAL: MarensMamma

Huset var jo ok, men prisen var jo altfor høy. 

sånn e prisane her. Det her ligg og veeeldig sentralt. Vanskelig å få hus på denna plassen, og e ikkje tomter der.

Så sjå vekk fra prisen![:)][;)]

ORIGINAL: *snuppis*

Så fint ut det da[:)]
Tatt litt av med spottene i stuetaket synes jeg. Ble litt voldsomt.

hehe, det hadde eg faktisk ikkje lagt merke til..
men enig med deg..vart litt mykje.

Syntes det var fint jeg. Kanskje en stil jeg ikke ville valgt sel vpå kjøkken osv, men var jo fint alikevel! Og så jo ut som huset lå veldig fint til da!

synest huset så kjempe bra ut!!bra beligenhet...men synest det var dyrt nok sjølv om det er førde,og prisene er blitt bra høge her....er fra førde sjøl,holder på og bygge hus til langt under den prisen.....

Det huset der ville jeg faen ikke hatt om de hadde kasta det etter meg.

Neida, kjempefint hus [:D]

Eg likte huset veldig godt [:D][:D]

Mn det va den prisen då.. vi bygge heilt nytt no å vi skal igge på ca 2.6 mill å det huset er et stort herskapelig hus med 5 soverom.. Trur eg heller ville bygd sjøl når dei operera med sånne prisa. Sett bort i fra det likte eg huset veldig godt [:D]

fint hus med mye potensiale :)
Men syntes det var sykt dyrt for å ligge i førde??!!! Det er jo veeeldig usentralt på en måte? (misforstå meg rett)!! Hadde d vært mer sentralt på vestlandet som i bergen f.eks hadde det vel vært mer realistisk pris for ett hus men...
Men fint hus:)

ORIGINAL: Sofies_mamma

fint hus med mye potensiale :)
Men syntes det var sykt dyrt for å ligge i førde??!!! Det er jo veeeldig usentralt på en måte? (misforstå meg rett)!! Hadde d vært mer sentralt på vestlandet som i bergen f.eks hadde det vel vært mer realistisk pris for ett hus men...
Men fint hus:)

førde er faktisk sentralt på vestlande[:)][:)]

Kjempefint hus!![:D]

Men vi har tomter i Kvammen til 1 kr.[;)]
Holder på å bygge ett stoooort hus, til 2,5 mill.[:D]

PLUSS
Jeg syntes kjøkkenet var deilig jg.
Nettoareal var høyt - hvilket er bra.
Hele huset virket lyst og luftig.
Utsikt.
Badene var meget bra.
Tomten var veldig stor - nesten på et helt mål.

MINUS
Prisen var veldig, veldig høy,- MEN dersom det er der dere vil bo, så ta i betraktning at det er utleie del og det vil hjelpe veldig.

Kjellerstuerommet vil kreve oppussing - vil jeg tro (argh - det rosa vegg til vegg teppet gav meg fysisk FRYSNINGER), men det kan dere jo ta etterhvert.

Så...dersom jg absolutt skulle bodd i Førde - ville jeg absolutt vurdert dette huset ja.

Synes huset var fint. Prisen synes jeg helt ok jeg  siden det er utleiemuligheter[;)]
Eneste var at det var sabla mye vinduer i stua, blir vanskelig og eks plassere skap der, men kutter man ut vinduer mister man også utsikten.

ORIGINAL: GT Sara

Synes huset var fint. Prisen synes jeg helt ok jeg  siden det er utleiemuligheter[;)]
Eneste var at det var sabla mye vinduer i stua, blir vanskelig og eks plassere skap der, men kutter man ut vinduer mister man også utsikten.

ja, eg og har tenkt litt på det. Vanskelig å møblere stua, men får sjå når vi e på visning.
Litt dumt at det ikkje e møbla i huset no.. hadde vert greit å sjå..
kan vere vanskelig å sjå ka som e plass til..

kjempe fint hus... men skjøl om det er fint.. syns eg prisen er drøy... eg er fra odda og her kunne du fått 5hus til den prisen minst. hehe

Back
Topp