Ka bil har du/dere :) ?

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Og koffor? Vi har passat stasjonsvogn.. no er det ikkje eg som kjører då, men eg syns den har gode seter. Stor plass. Bruker lite diesel og er ganske rimlig å bytte deler på:) så ser den bra ut:)

Toyota avensis diesel. Super familiebil. Driftsikker og god :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Bil nr 1 er en kjedelig gammel Mazda 323 personbil, blir å ha den til beste sommer så skal vi kjøpe en ny NY bil med stor plass :) Bil nr 2 er sommerbilen som er skikkelig morro , men upraktisk ImageUploadedByBV Forum1362942896.386669.jpg

Snepsi?

Vi har akkurat kjøpt oss smax, med 2 barn + 2 hunder ble passaten i minste laget.. I hovedsak så trengte vi større bagasjerom.
Nå her eg kun hatt smaxen i 1 uke da, men er til nå veldig fornøyd. Super bagasjeplass og super plass i baksetene. Dessuten er den veldig god å kjøre, noe som var viktig for meg når vi skulle gå over til å en større bil. Vil liksom ikke føle jeg kjører rundt i en buss, men d gjør jeg ikke i smaxen;) tommel opp så langt..

Vi har akkurat kjøpt oss smax, med 2 barn + 2 hunder ble passaten i minste laget.. I hovedsak så trengte vi større bagasjerom.
Nå her eg kun hatt smaxen i 1 uke da, men er til nå veldig fornøyd. Super bagasjeplass og super plass i baksetene. Dessuten er den veldig god å kjøre, noe som var viktig for meg når vi skulle gå over til å en større bil. Vil liksom ikke føle jeg kjører rundt i en buss, men d gjør jeg ikke i smaxen;) tommel opp så langt..
Har dere bur til hundene? Plass til vogn også ?

Jupps, det har vi:)
ps, hører egentlig til april så ser jeg er på feil plass.. Men nå fikk dere værtfall smax erfaringen min sålangt;)

Jupps, det har vi:)
ps, hører egentlig til april så ser jeg er på feil plass.. Men nå fikk dere værtfall smax erfaringen min sålangt;)
Haha fort gjort :) viktig å reklamere litt :)

Har en Opel sintra med 7seter, min konebil og en Toyota avensis som mannen bruker.. Valgte å ha stor bil når vi skal på tur med 3 unger i bilstoler og kjøpte bilen i fjor sommer.

Vi har audi A4 stasjonsvogn. 4hjulstrekk, diesel og billig i drift. Kjører over fjellet, så er avhengig av en ålright vinterbil. Bagasjerommet er ikke så svææært da. Når vesla var liten hadde vi passar, og da fikk jeg vogna rett inn, men nå må den stå på langs, og gir ikke plass til så mye annet. :p

Haha... passende tråd. Vi har akkurat lagt inn bud på en BMW 2012 mod :) Har også to BMW'er fra før :)

Vi har ein Volvo V50 stasjonsvogn som eg kjøre. og så har vi ein volvo V70 stasjonsvogn som samboer pleie å kjøra. Vi e også litt avhengi av stort bagasje rom siden vi har en unge og en hund i bur :)

En smell-lekker opel ;) stasjonsvogn! :D føler meg voksen ja! :P hahah

Back
Topp