k*** og f****!!!!

Fherena

Betatt av forumet
he he...er det ikke sånn våre mirakler ble til da.. he hehe...bare å snakke om det en vil vel...kjør på[:-][:-][:-][:D]

ORIGINAL: Kleopatra

Huff, så stygge ord[8D]...hehe[;)]

Det heter penis og vargina! [8D][8D]

Mulig du har vargina, jeg derimot har VAGINA

er det det da...da har jeg gått glipp av noe...opp med stemningen jenter....har ikke klikka for noen her....kun huuumor[:D]

[:D] hehe stilig å se litt latter og humor igjen

men ler vi for mye kan vi bli slettet alle sammen....Er visst ikke lov å ha så veldig gøy her...hihihi

hva er det som skjer da...sletter de tråden... jeg har gått glipp av noe tror jeg.....

ORIGINAL: Aftenstjerne

Huff, så stygge ord[8D]...hehe[;)]

Det heter penis og vargina! [8D][8D]

Mulig du har vargina, jeg derimot har VAGINA

Sorry, da..snupsipus! "Skrivefeil"[8D]

Mente ikke være slem med deg, jeg har jo fortsatt slafse klioris men den får jeg ikke lov å snakke om her

noen som har hatt orgasme i søvne?[8|]

he he nei men det hørtes jo utrolig digg ut da...har du noen oppskrift til meg? he he.....den lille supergirl jenta di er utrolig søt...hver gang jeg ser henne smiler jeg for meg selv....vi får også jente og gleder oss massssse[:D][:D][:D]

orgasme i søvne? jo det tror jeg at jeg har hatt....hvertfall drømt at jeg har hatt det og gubben ble ganske kjapt vekket og skjønte vel ikke stort men det samme.hihihihi

men du aftenstjerne.....kan du forklare meg hva en klioris er for noe? tror jeg sov i den timen der... er den god å ha? Hihihihihihihihi

Back
Topp