kødder han me meg eller?

Grethe_87

Blir kjent med forumet
sikkert ingen hersom vet hvem jeg er i det hele tatt, for jeg e en av dem som følger med på det meste her inne, men som ikke har fått blitt kjent med dere fordi mini kom helt i slutten av des, mens jeg egentlig hadde termin i jan, hihi.. men uansett så ville jeg spørre dere hva dere mener. for sånn som jeg ha oppfattet dere her inne er at dere er ufattelig gode til å gi råd osv...

mannen min ble i dag sinna på sønnen vår... han grein og grein for han var trøtt, men gubben bare stappa inn sutten eller satte han opp i sittende stilling.... jeg blanda meg ikke inn sev om mammahjertet hylte at jeg måtte trøste den stakkar gutten min... for jeg syns at han skal få prøve seg han å! tilslutt blir han så sur at han snakker hardt til gutten:p og tilslutt bare sier: nei nå kan du ligge i senga og sutre der!!! som sagt så gjort, og gutten ligger heller der og griner....! jeg står og ser på hva sm skjer mens jeg koker flasker... og håper i detr lengste at mannen løfter på ræva for å trøste sønnen sin... meeeen neida... jeg måtte ta opp gutten og byssa han i 5 min før han sovna godt... (for dt er jo for vanskelig for gubben:P) deretter sier jeg atdu blir faen ikke sinna på lillegutt igjen, om det er noe som plager deg så kjet på meg heller... han har faen ikke gjort noe galt...

da sier han faen mæ at han er sinna på hvem i hellvete han vil! og det er greit det da kan jeg heller være skitforbanna på deg for at du skjemmer gutten bort!!

er det ingen andre som bysser barnet sitt i søvn på dagen? når det er trøtt og skikkelig grinete? lurer jo på om jeg virkelig har missforstått sååå mye??

takk for at dere leste dette lange greiene... måtte bare få det ut for e er så frustrert!!

oj..æ hadde blitt kjempe førbanna hvis sambo hadde gjort sånn! Det e jo de små sin måte å si i fra at dem e trøtt, sulten..ja og så videre..! Æ må å bysse lille mann før å få han til å sove mange ganga! (e vel ikke helt optimalt, men det må gjøres av og til)

Håpe det e her va ett engangstilfelle før din del [:)] Og sende dæ en klem i allefall [:D]

For å si det sånn, sambo kan være litt teit noen ganger han og når han har gutten.. Og jeg gir rett og slett FAEN i om han blir sur på meg når jeg legger meg borti det... Jeg tenker på sønn min sitt beste, aller først..
så hadde jeg vært deg hadde jeg gått å tatt ungen i fra mann å gitt han et surt blikk og fiksa det selv..

sambo er så flink til å skal herje me mini når han er trøtt[:@] da blir det jo liksom bare værre da...

Uff, håper han skjønner at han ikke kan holde på sånn. Klem til deg og gutten [:)]

Han mener han har rett han. E blir så irritert når han skal klage på ting jeg gjør. Spesielt nr jeg gjør alt, han er der bare for kosen og et og annet måltid:-P skjønner ikke at e gidder å ta denne dritten fra han

Skjønner at du blir oppgitt, MEN. Jeg har blitt rimelig irritert på frøkna her og snakka hardt til hu selv jeg. Det jeg kanskje hadde blitt oppgitt på var at han ikke tok han opp eller trøsta han når han ikke ga seg med skrikinga. Men at han snakker hardt til han, det synes jeg ikke er noen stor greie.

slik gjør man bare ikke når barna er så små. dem trenger da aldeles ikke hard snakk og bli latt igjen alene i sengen sin. hadde jeg vert deg så hadde jeg snakka hardt til mannen alså.

er glad for at ikke mannen min oppfører seg slik.. huff altså[>:]

ORIGINAL: Pastell

Skjønner at du blir oppgitt, MEN. Jeg har blitt rimelig irritert på frøkna her og snakka hardt til hu selv jeg. Det jeg kanskje hadde blitt oppgitt på var at han ikke tok han opp eller trøsta han når han ikke ga seg med skrikinga. Men at han snakker hardt til han, det synes jeg ikke er noen stor greie.

Signerer denne. Jeg blir også veldig frustrert, og det har da kommet litt høy og bestemt stemme fra meg også, men liker ikke at sambo gjør det, da... hehe... (Og tviler på at jeg gjør det på samme måte når han blir større og forstår ordene!) Men han burde ta litt selvkritikk og høre på hva du sier. Var ikke et akseptabelt svar å gi deg - synes jeg i alle fall.

HUff,synse ikke det hørtes noe særlig ut jeg........jeg kan også bli frustrert når Isak gråter og gråter,og kaan nok si litt "hardt" at nå må du gi deg eller noe sånt,men tar meg fort i at han er jo bare liten stakkar!Han gjør jo ikke det for å være dust..........
Synes sambo'n din burde ta seg selv litt i nakken jeg!!
Jeg må ofte bysse mini i søvn om dagen..........muig jeg gjør meg selv en bjørnetjeneste,men jeg akter ike å la han ligge å grine seg ut!
Selvfølgelig lar jeg han grine litt før jeg går inn,men....

Klem til deg og lille[:D]

Desverre blir han hissig hver gang han griner i nærhete av han... han er veldig god med han ellers, men hjelper liksom aldri med noe annet enn en og annen flaske. Han brekker seg av bleier, nekter å bade han og skal ikke stå opp med han de fleste morraer. Våkner lillegutt om natta blir han forbanna og legger seg på et annet rom, ikke snakk om å hjelpe. Frustradjonen står til taket, takk for alle var. Godt å høre at jeg ikke har nlitt helt gal[img][/img]

Hadde min kjære vært slik så hadde jeg blitt ganske så sinna.. Vi har det slik her vi at snuppa må trilles på på dagtid for at hun skal sove, utrolig slitsomt å man har lov til å bli lei å sint. Men ikke ta det ut på ungen..

ORIGINAL: Pastell

Signerer denne jeg og. Noen ganger blir jeg også frustrert over vesla og kan snakke litt hardt til henne. Men vi bysser henne i søvn på dagen, og har akkurat begynt med å legge seg rett i sengen på natten. (forelpig funker det dårlig) [:)]

vil bare si at jeg har en mann som er HELt lik din...

og at jeg er helt lik deg :-P på alt du sa...

jeg og bysser sønnen min i søvn på dagen... det gjør jeg unasett liksom... med mindre han sovner når han ligger å koser seg på gulvet liksom...

alikevel så sovner sønnen min i sengen selv om kvelden...

og som de sier... man kan ALDRI skjemme bort en baby ;-) stå på ditt...

(btw, heter vel sønnen vår :-P sorry... haha... godt mannen ikke ser d :-P )

ORIGINAL: autopilot

slik gjør man bare ikke når barna er så små. dem trenger da aldeles ikke hard snakk og bli latt igjen alene i sengen sin. hadde jeg vert deg så hadde jeg snakka hardt til mannen alså.

sign!

ORIGINAL: Mamsemumsen

ORIGINAL: liseluuv

For å si det sånn, sambo kan være litt teit noen ganger han og når han har gutten.. Og jeg gir rett og slett FAEN i om han blir sur på meg når jeg legger meg borti det... Jeg tenker på sønn min sitt beste, aller først..
så hadde jeg vært deg hadde jeg gått å tatt ungen i fra mann å gitt han et surt blikk og fiksa det selv..

sambo er så flink til å skal herje me mini når han er trøtt[:@] da blir det jo liksom bare værre da...

Av en eller annen merkelig grunn tror mange mannfolk at det er hva som skal til for å få unger til å sovne. "Jeg herjer litt med ham, så blir han sikkert så utslitt at han sovner"... DAHHHH!!

Jupp! og en gammel klassiker; slenger guten på skuldra og smekker på rompa (altså, ikke slår, men sånn rape-dunking), og tror at det roer han ned.. jaaa[8|][&o]

Mannen min kan også bli litt sinna men det er fordi han føler seg så hjelpesløs når gutten vår ikke slutter å gråte, at han snakker litt hardere enn han egentlig vil, og da tar jeg bare han fra han og slenger ut ja det der hjelper, men kjenner det er ganske hardt å være rolig når barnet gråter og gråter over tid uansett hva du gjør så hjelper det ikke. og vår gutt skriker kun når det er noe.

men koselig at du vil komme inn her å lufte hjertet litt

ORIGINAL: stort og lite gull

ORIGINAL: autopilot

[:)]

[;)]

hehe, ja jeg kjenner følelsen selv også, midt på natta når man er trøtt i trynet og ungen skriker... da mååå jeg bare tenke at jeg har selv valgt å få barn og at jeg er veeeeldig heldig som har fått en gutt som vanligvis sover hele natta... pleier å hjelpe...

må bare si tusen takk for alle svarene her altså... tror nok svarene redda dagen i går og jeg fikk snakka litt med mannen og ble i bedre humør etterhvert:D i dag har jeg egentlig bare bestemt meg for at jeg gjør mesteparten av alle tinga sjøl... så kan mannen heller se tilbake og angre på at han ikke gjorde en dritt når gutten var liten... jeg  vet uansett at han kommer nok til å gjøre myyyye mer når gutten går og snakker og kan være med han overalt;D så får jeg bare ha det gøy sammen med datteren hans på 12;D hihihi...

Back
Topp